Zmiana w Kauflandzie. Klienci zobaczą ją przy owocach i pieczywie
Sieć Kaufland zakończyła proces wdrażania elektronicznych etykiet cenowych w 255 sklepach w Polsce, obejmując na razie dwa działy. Inicjatywa ma na celu zwiększenie efektywności i ekologiczności.
Jak podają "Wiadomości Handlowe", sieć Kaufland rozpoczęła nowatorskie wdrażanie elektronicznych etykiet cenowych w swoich sklepach. Obecnie obejmuje to dział piekarniczy, a wcześniej wprowadzono tę technologię w sekcji z owocami i warzywami.
Zmiana w Kauflandzie
Jak czytamy w portalu, decyzja o rozpoczęciu od tych właśnie działów wynika z potrzeby elastycznego zarządzania cenami, które mogą się dynamicznie zmieniać w zależności od pory dnia. Jak twierdzi Kaufland, dzięki wprowadzeniu elektronicznych cenówek, możliwe jest centralne zarządzanie cenami, co znacząco poprawia dokładność wyświetlanych informacji i minimalizuje rozbieżności pomiędzy ceną na półce a ceną przy kasie.
Według dewelopera to dom dla dwóch rodzin. Mieszkańcy w to nie wierzą
- Wprowadzenie elektronicznych etykiet cenowych to dla nas coś więcej niż tylko usprawnienie procesów w sklepie. To element szerszej strategii, w której stawiamy na nowoczesne technologie, automatyzację i odpowiedzialne podejście do zasobów - powiedział Łukasz Wiśniewski, ekspert w Pionie Zarządzania i Procesów w Kaufland Polska.