Żubrówka Biała - czysta forma, znana jakość
Pisaliśmy niedawno, że CEDC Polska postanowił uzupełnić
swoje portfolio o nowy produkt. Dziś wiemy już, że będzie nazywał się
"Żubrówka Biała" i na sklepowe półki trafi 15 listopada. Według zapewnień
producenta to czysta wódka o wyjątkowej łagodności oraz, znanej miłośnikom
klasycznej Żubrówki Bison Grass, unikalnej jakości.
05.11.2010 | aktual.: 08.11.2010 11:59
CEDC, m.in. właściciel marek Bols, Soplica i Żubrówka, stara się odzyskać pozycję lidera sprzedażyna krajowym rynku wódek, która utracił na rzecz Stock Polska, gdy ten wprowadził Czystą de Luxe Gorzką Żołądkową. William Carey, twórca CEDC, zapowiedział przed tygodniem, że spółka daje sobie trzy lata na zdobycie 30-pocentowego udziału w sprzedaży wódki w Polsce.
Pierwszym krokiem do tego ma być debiut Żubrówki Białej - krystalicznie czystej wersja cenionej na całym świecie Żubrówki. Dzięki naturalnemu pochodzeniu oraz zastosowaniu najnowszych technologii, produkt ten cechuje się nieskazitelną czystością i łagodnym smakiem.
Podstawą komunikacji wchodzącej na rynek wódki jest hasło: "Żubrówka Biała czysta z natury". Nawiązuje ono do pochodzenia marki, które wyróżnia ją na polskim rynku. Żubrówka wywodzi się z Puszczy Białowieskiej - jednego z najbardziej niedostępnych i dziewiczych rejonów Polski. W trakcie produkcji Żubrówka Biała poddawana jest procesowi sześciokrotnej destylacji oraz jedynej w Polsce platynowej filtracji, która zapewnia wódce idealną czystość i łagodny smak.
Naturalny i tradycyjny, a zarazem oryginalny charakter Żubrówki podkreśla także atrakcyjne opakowanie. Specjalnie żłobiona butelka została zaprojektowana przez najlepszą światową agencję designerską Claessens Intl., gdzie powstały najsłynniejsze projekty opakowań na świecie.
Dzięki walorom smakowym i planowanemu wsparciu marketingowemu, Żubrówka Biała może wkrótce stać się jednym z najpoważniejszych graczy, a nawet liderem dynamicznego rynku czystych wódek. Co więcej, pojawienie się Żubrówki Białej może mieć istotny wpływ na cały segment mainstream, który pozytywnie reaguje na pojawianie się nowych marek.
Żubrówka Biała to nowy wariant Żubrówki - jednej z najpopularniejszych i najbardziej znanych polskich marek. Do tej pory na polskim rynku obecna była tylko Żubrówka Bison Grass Vodka - aromatyczna wódka sporządzana na bazie nalewu na trawie żubrowej rosnącej wyłącznie w Puszczy Białowieskiej. Butelka z charakterystycznym źdźbłem dystrybuowana jest do ponad 50 krajów na całym świcie.
W Polsce jej dystrybucja sięga prawie 95 procent, co oznacza, że kupić można ją praktycznie w każdym sklepie. Polmos Białystok, który jest producentem Żubrówki, od ponad 80 lat łączy tradycyjne receptury polskich gorzelników z najnowocześniejszą technologią.
Żubrówka Biała do sprzedaży trafi 15 listopada 2010 r. Jej cenowe pozycjonowanie to segment najpopularniejszych wódek na polskim rynku. Produkt dostępny jest w pojemnościach: 0,05 l, 0,1 l, 0,2 l, 0,5 l, 0,7 l, 1 l i 1,5 l.
Wprowadzeniu marki towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne w miejscach sprzedaży wykorzystujące materiały POS, innowacyjne ekspozycje i animacje z hostessami. Nad kreacją czuwa agencja Hossa. Działania PR realizuje Q&A Consulting.