Rekordowe wydatki na nową kampanię Lidla. Ponad 8 mln zł w tydzień
8 451 655 zł – tyle niemiecka sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną w pierwszym tygodniu swojej nowej kampanii. Według danych firmy Nielsen za okres 13-19 lutego, sieć zwiększyła wydatki i znalazła się na pierwszym miejscu pod względem ilości wydanych pieniędzy. Największy konkurent Lidla – portugalska sieć Biedronka wydała 4 593 585 zł, zajmując 5 miejsce.
27.02.2017 | aktual.: 27.02.2017 14:14
8 451 655 zł – tyle niemiecka sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną w pierwszym tygodniu swojej nowej kampanii. Według danych firmy Nielsen za okres 13-19 lutego, sieć zwiększyła wydatki i znalazła się na pierwszym miejscu pod względem ilości wydanych pieniędzy. Największy konkurent Lidla – portugalska sieć Biedronka wydała 4 593 585 zł, zajmując piąte miejsce.
Jak podaje portal dlahandlu.pl, Niemcy inwestują rekordowe środki w reklamę w związku z uruchomieniem kampanii "Tradycyjnie czy nowocześnie". Tydzień wcześniej Lidl wydał na reklamę telewizyjną 4 707 000 zł.
W nowej akcji, Okrasa i Ładocha co tydzień będą prezentować Polakom pomysły na tradycyjne i nowoczesne, zdrowe dania, zaś Lidl będzie dostarczał produkty zgodne z trendami i zwyczajami żywieniowymi Polaków.
Kampania wpisuje się w nową strategię sieci. Przypomnijmy, że pod koniec stycznia zapowiedziała on radykalną zmianę w składzie swoich produktów. Lidl chce zmniejszyć zawartość soli oraz cukru w produktach marek własnych o 20 proc. Długoterminowy cel ma zostać osiągnięty w 2025 roku.
Lidl Polska należy do niemieckiej grupy, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.