Lidl żegna się z Dorotą Wellman. Rusza nowa kampania sieci

Lidl rusza w Polsce z nową kampanią "Tradycyjnie czy nowocześnie?". Jej ambasadorami będą szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Sieć postanowiła rozstać się z Dorotą Wellman, która pracowała dla dyskontu przy trwającej 1,5 roku kampanii "Dorota, Karol i Goście". Kontrakty i szczegóły wynagrodzeń bohaterów są poufne.

Obraz
Lidl/mat. prasowe

W nowej kampanii Lidla Okrasa i Ładocha co tydzień będą prezentować Polakom pomysły na tradycyjne i nowoczesne, zdrowe dania, zaś Lidl będzie dostarczał produkty zgodne z trendami i zwyczajami żywieniowymi Polaków.

Kampania jest zgodna z kierunkiem, który niedawno obrał Lidl. Przypomnijmy, że pod koniec stycznia sieć zapowiedziała radykalną zmianę w składzie swoich produktów.Lidl chce zmniejszyć zawartość soli oraz cukru w produktach marek własnych o 20 proc. Długoterminowy cel ma zostać osiągnięty do 2025 roku.

Ambasadorką nowej kampanii obok znanego już z dwóch kampanii Lidla Karola Okrasy została Daria Ładocha – blogerka, miłośniczka zdrowego żywienia, ekspertka z dziedziny żywienia dzieci i dorosłych. Jest autorką dwóch książek kulinarnych: "W mojej tajskiej kuchni" oraz "Gotuj zdrowo dla dzieci".

Po 1,5 roku z Lidlem żegna się Dorota Wellman, która wraz z Karolem Okrasą w spotach reklamowych zasiadała do wspólnego stołu m.in. z celebrytami i kucharzami. Na początku kampanii Dorota Wellman ujawniła, że 300 tys. zł z honorarium przeznaczy na cele charytatywne. Nie wiadomo ile gwiazda zarobiła od września 2015 roku.

- Czas odkryć zupełnie inny świat świadomego gotowania - humusu, tofu, soków jednodniowych, koktajli z jarmużu i zdrowych przekąsek. Z drugiej strony nadal cenimy tradycyjną kuchnię i dania oraz produkty, które znamy jeszcze z dzieciństwa. Nową koncepcją zmuszamy do myślenia, jaka jest nasza kuchnia– tradycyjna czy nowoczesna? – tłumaczy ideę nowej kampanii Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Sieć powołuje się na badania, z których wynika, że aż 54 proc. Polaków interesuje się produktami o udowodnionymi wpływie na zdrowie. Chodzi o korzystanie z produktów bez konserwantów, barwników, z obniżoną zawartością tłuszczu i soli.

Lidl podaje, że Polacy są coraz bardziej eko. Co trzeci z nas wybiera produkty ekologiczne. 30 proc. badanych jest ciekawych nowości. 5 lat temu naturalność żywności liczyła się dla 14 proc. badanych. Dziś przywiązuje do niej wagę 47 proc. Polaków. Chętniej sięgamy po produkty pełnoziarniste, z witaminami, a bez dodatku glutaminianu i z obniżoną zawartością cukru.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Wybrane dla Ciebie

Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje
Tony truskawek z Egiptu z zakazem wjazdu. Oto co wykryły służby
Tony truskawek z Egiptu z zakazem wjazdu. Oto co wykryły służby
Koniec sporu o kebaba. Turcy wycofali wniosek z UE
Koniec sporu o kebaba. Turcy wycofali wniosek z UE
Skarbówka wyprzedaje auta. Wśród nich kultowa toyota za 8 tys. zł
Skarbówka wyprzedaje auta. Wśród nich kultowa toyota za 8 tys. zł
Pierwszy taki autobus na cmentarzu. To pomysł Polaków
Pierwszy taki autobus na cmentarzu. To pomysł Polaków
Przemyt warty 76 tys. zł. Oto co znaleźli w przesyłkach kurierskich
Przemyt warty 76 tys. zł. Oto co znaleźli w przesyłkach kurierskich