3M promuje się w sieciach handlowych
Trwa akcja merchandisingowa dla wybranych produktów z szerokiego asortymentu 3M Poland Sp. z o.o. Za prawidłową ekspozycję odpowiedzialny jest Partner ASM.
Akcja promocyjna 3M rozpoczęła się w listopadzie zeszłego roku i jest nieprzerwanie prowadzona na terenie hal TESCO, CERREFOUR, AUCHAN, MAKRO, REAL, SELGROS, obecnie głównie w Wielkopolsce.
_ Dbamy o estetykę ekspozycji i wizerunek klienta. Nasze działania mają zwiększyć dostępność produktów i ich sprzedaż, dlatego częstotliwość naszego doglądania hal jest wysoka _– mówi Aneta Wiśniewski, Key Account Manager Partner ASM.
3M to przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe o zasięgu międzynarodowym. Jego działania charakteryzują się wysokim stopniem innowacyjności technologicznej. Profesjonalizm i wartości jakie promuje firma były kluczem do przygotowanego merchandisingu.
_ Dodatkowo, wykorzystaliśmy nasze doświadczenie i tak przygotowaliśmy ekspozycję produktów opatrunkowych, środków do sprzątania i artykułów kosmetyczno-myjących _- mówi Aneta Wiśniewska. Na półkach zadbano o prawidłową wystawę ściereczek, czyścików marek Prima i Scotch – Brite, gąbek, pumeksów, rękawic do masażu marki Syrena, a także plastrów Viscoplast i innych materiałów opatrunkowych 3M.
Autor: JS
czwartek, 5 lutego 2009