A po ubezpieczenie do Tesco
Tesco nie poddaje się i po raz drugi chce w Polsce wyjść z ofertą ubezpieczeń. Klienci tej sieci będą mogli już wkrótce nabyć ubezpieczenia Link4 oraz Metlife Amplico. W zamian dostaną bony na zakupy w supermarkecie - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
19.05.2011 | aktual.: 19.05.2011 18:06
Tesco nie poddaje się i po raz drugi chce w Polsce wyjść z ofertą ubezpieczeń. Klienci tej sieci będą mogli już wkrótce nabyć ubezpieczenia Link4 oraz Metlife Amplico. W zamian dostaną m.in. bony na zakupy w supermarkecie - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
Na razie oferta ubezpieczeń ma charakter pilotażowy. Dotyczyć będzie polis komunikacyjnych Link4 oraz ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków Metlife Amplico.
Klienci zainteresowani będą mogli nabyć polisę Link4 dzwoniąc pod specjalny numer. Za zakup ubezpieczenia dostaną bony na zakupy w Tesco - nawet do 200 zł. Polisy te będą w sprzedaży do końca roku.
Dla osób z kartą Clubcard ubezpieczenie NNW Metlife Amplico w wariancie podstawowym będzie za darmo. Trzeba je jedynie aktywować przez internet bądź telefonicznie. Możliwe jest również wykupienie droższego, rozszerzonego wariantu ubezpieczenia (z sumą ubezpieczenia do kwoty 120 tys. zł).
Zdaniem rzecznika Tesco, Michała Sikory, firma chce na razie sprawdzić, czy klienci będą zainteresowani taką ofertą. Nie ma na razie wyznaczonych celów.
Pierwszy raz Tesco chciało wejść na rynek ubezpieczeń w 2009 roku. Wówczas w wybranych sklepach we Wrocławiu, Katowicach i Krakowie dostępne były polisy komunikacyjne Allianz, PZU, Benefii i Generali, a także inne rodzaje ubezpieczeń. Wówczas klienci nie byli zainteresowani ofertą.
Oprócz Tesco w Polsce ubezpieczenia sprzedaje także sieć Real.