To jest noweAfera z marką Snickers. Producent chciał sprowokować klientów

Afera z marką Snickers. Producent chciał sprowokować klientów

Wielu z nas kojarzy hasło marki "Głodny nie jesteś sobą". Producent postanowił potraktować je bardzo dosłownie, o czym przekonali się francuscy konsumenci.

Afera z marką Snickers. Producent chciał sprowokować klientów
Źródło zdjęć: © Mat. prasowe | mat. prasowe
Marcin Łukasik

Idzie konsument po Snickersa, a tam Bounty. Właśnie z takim doświadczeniem musieli się zmierzyć francuscy entuzjaści słodyczy produkowanych przez koncern Mars Wrigley.

W opakowaniach niektórych batonów Snickers klienci znajdowali, zamiast słodkiego batona z orzeszkami ziemnymi, właśnie batona Bounty z kokosowym nadzieniem.

Pomyłka? Wręcz przeciwnie. Afera #SnickersGate to nic innego, jak zręczny chwyt marketingowy. Konsumenci publikowali wiele postów i filmów na temat innej zawartości batona, niż się spodziewali. Nie omieszkali poskarżyć się firmie oraz wielokrotnie ich obrazić.

Agencja podliczyła, że w ciągu dwóch dni akcja stała się viralem. Uzyskała ponad 20 tysięcy wzmianek i interakcji w mediach społecznościowych.

Obejrzyj: Polski producent cukierków podbija świat. Ale w każdym kraju musi zmieniać skład

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

to jest nowesnickersbounty

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (70)