Afera z marką Snickers. Producent chciał sprowokować klientów
Wielu z nas kojarzy hasło marki "Głodny nie jesteś sobą". Producent postanowił potraktować je bardzo dosłownie, o czym przekonali się francuscy konsumenci.
Idzie konsument po Snickersa, a tam Bounty. Właśnie z takim doświadczeniem musieli się zmierzyć francuscy entuzjaści słodyczy produkowanych przez koncern Mars Wrigley.
W opakowaniach niektórych batonów Snickers klienci znajdowali, zamiast słodkiego batona z orzeszkami ziemnymi, właśnie batona Bounty z kokosowym nadzieniem.
Pomyłka? Wręcz przeciwnie. Afera #SnickersGate to nic innego, jak zręczny chwyt marketingowy. Konsumenci publikowali wiele postów i filmów na temat innej zawartości batona, niż się spodziewali. Nie omieszkali poskarżyć się firmie oraz wielokrotnie ich obrazić.
Agencja podliczyła, że w ciągu dwóch dni akcja stała się viralem. Uzyskała ponad 20 tysięcy wzmianek i interakcji w mediach społecznościowych.
Obejrzyj: Polski producent cukierków podbija świat. Ale w każdym kraju musi zmieniać skład
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl