Trwa ładowanie...

Afera z marką Snickers. Producent chciał sprowokować klientów

Wielu z nas kojarzy hasło marki "Głodny nie jesteś sobą". Producent postanowił potraktować je bardzo dosłownie, o czym przekonali się francuscy konsumenci.

Share
Afera z marką Snickers. Producent chciał sprowokować klientówŹródło: Mat. prasowe, fot: mat. prasowe
d4moda6

Idzie konsument po Snickersa, a tam Bounty. Właśnie z takim doświadczeniem musieli się zmierzyć francuscy entuzjaści słodyczy produkowanych przez koncern Mars Wrigley.

W opakowaniach niektórych batonów Snickers klienci znajdowali, zamiast słodkiego batona z orzeszkami ziemnymi, właśnie batona Bounty z kokosowym nadzieniem.

d4moda6

Pomyłka? Wręcz przeciwnie. Afera #SnickersGate to nic innego, jak zręczny chwyt marketingowy. Konsumenci publikowali wiele postów i filmów na temat innej zawartości batona, niż się spodziewali. Nie omieszkali poskarżyć się firmie oraz wielokrotnie ich obrazić.

Agencja podliczyła, że w ciągu dwóch dni akcja stała się viralem. Uzyskała ponad 20 tysięcy wzmianek i interakcji w mediach społecznościowych.

Obejrzyj: Polski producent cukierków podbija świat. Ale w każdym kraju musi zmieniać skład

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
d4moda6

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4moda6
d4moda6