Trwa ładowanie...
d3btbni

Afera z marką Snickers. Producent chciał sprowokować klientów

Wielu z nas kojarzy hasło marki "Głodny nie jesteś sobą". Producent postanowił potraktować je bardzo dosłownie, o czym przekonali się francuscy konsumenci.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Afera #SnickersGate okazała się skutecznym chwytem marketingowym.
Afera #SnickersGate okazała się skutecznym chwytem marketingowym. (Mat. prasowe, Fot: mat. prasowe)
d3btbni

Idzie konsument po Snickersa, a tam Bounty. Właśnie z takim doświadczeniem musieli się zmierzyć francuscy entuzjaści słodyczy produkowanych przez koncern Mars Wrigley.

Czytaj: Suszone owoce zawierają szkodliwy konserwant. Warto sprawdzać etykiety

W opakowaniach niektórych batonów Snickers klienci znajdowali, zamiast słodkiego batona z orzeszkami ziemnymi, właśnie batona Bounty z kokosowym nadzieniem.

d3btbni

Dowiedz się: Spar przejmuje Piotra i Pawła. Cenami sieć konkuruje z dyskontami

Pomyłka? Wręcz przeciwnie. Afera #SnickersGate to nic innego, jak zręczny chwyt marketingowy. Konsumenci publikowali wiele postów i filmów na temat innej zawartości batona, niż się spodziewali. Nie omieszkali poskarżyć się firmie oraz wielokrotnie ich obrazić.

Agencja podliczyła, że w ciągu dwóch dni akcja stała się viralem. Uzyskała ponad 20 tysięcy wzmianek i interakcji w mediach społecznościowych.

Obejrzyj: Polski producent cukierków podbija świat. Ale w każdym kraju musi zmieniać skład

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3btbni

Podziel się opinią

Share
d3btbni
d3btbni