Awaria w mBanku?
Osoby mające konto w mBanku zgłaszają w poniedziałek problemy z serwisem transakcyjnym banku. Profil firmy na popularnym portalu społecznościowym pełen jest niezadowolonych klientów.
08.07.2013 | aktual.: 08.07.2013 16:20
Osoby mające konto w mBanku zgłaszały w poniedziałek problemy z serwisem transakcyjnym banku. Profil firmy na popularnym portalu społecznościowym pełen jest niezadowolonych klientów.
- Wy się nazywacie profesjonalnym bankiem? Człowiek musi (podkreślam musi) dokonać dzisiaj przelewu, a Wasza strona nie dość, że się strasznie tnie, to jeszcze przelewu wykonać nie mogę - pisze internauta Marcin. Wtóruje mu Daniel, który podkreśla, iż nie może od rana zrobić przelewu... strona co chwila się zawiesza.
Bank informuje na Facebooku, że weryfikuje przyczyny zgłaszanych przez klientów utrudnień.
Przedstawiciel mBanku, Krzysztof Olszewski poinformował WP.pl, że po sprawdzeniu informacji od klientów bank nie potwierdza, że zgłaszane utrudnienia były spowodowane awarią systemów banku.
- Badamy zgłoszenia. Nie potwierdzam awarii - systemy banku działają prawidłowo. Istnieje możliwość dokonywania transakcji kartami płatniczymi. Do dyspozycji klientów są również telefoniczna mLinia oraz doradcy w placówkach, którzy w imieniu klientów mogą realizować operacje - powiedział nam Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy Grupy BRE Banku.
W związku z dzisiejszą sytuacją klienci mBanku mogą mieć problemy z niektórymi usługami. Przewoźnik Polskibus.com wstrzymał dokonywanie płatności za bilety.
- Z przykrością informujemy, że klienci mBanku w najbliższym czasie nie będą mogli płacić za swoje bilety za pośrednictwem mTransferu. Za zaistniałą sytuację przepraszamy - głosi komunikat z profilu firmy.