Bloober Team pozyskał ok. 10,5 mln zł z emisji akcji serii D

Warszawa, 26.02.2015 (ISBnews) - Bloober Team uplasował 436,5 tys. akcji serii D oferowanych w publicznej emisji, pozyskując niespełna 10,5 mln zł. Większość oferty trafiła do inwestorów instytucjonalnych, a nadsubskrypcja w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła ponad 72%.

26.02.2015 | aktual.: 26.02.2015 08:53

"Bloober Team plasował do 500 tys. nowych akcji serii D. Ostatecznie po procesie book buildingu, spółka zaoferowała inwestorom 436 510 walorów po 24 zł. Większość z nich (382 800 sztuk) trafiła w ręce graczy instytucjonalnych. Pozostałe (43 710 sztuk) zostały przydzielone małym inwestorom" - czytamy w komunikacie.

Środki z emisji zostaną przeznaczone na dokończenie i promocję obecnie tworzonych tytułów oraz ekspansję na rynkach azjatyckich. Pierwszym testem będzie premiera gry "Brawl".

"Czekamy na akceptację przez Sony gry na konsole PlayStation 4 i PlayStation Vita i wyznaczenie daty premiery. Spodziewamy się, że nastąpi to w najbliższych dniach. Tymczasem gra została już zaakceptowana przez firmę Nvidia na nową platformę Nvidia Shield. Nasza gra będzie prezentowana w przyszłym tygodniu na stoisku partnera podczas targów Games Developers Conference w San Francisco" - powiedział prezes Piotr Babieno, cytowany w komunikacie.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od czerwca 2011 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)