Brama Bieszczad na finiszu budowy. Tu powstaje duży park handlowy
Budowa parku handlowego Brama Bieszczad w Sanoku, realizowana przez firmę Refield, wkracza w kluczową fazę. Znamy już marki, które pojawią się w centrum.
Jak podaje "Portal Spożywczy", park handlowy Brama Bieszczad w Sanoku jest jednym z projektów realizowanych przez firmę Refield. Na powierzchni ponad 22 tys. mkw. powstanie kompleks złożony z pięciu budynków, mieszczących ponad 30 marek.
Kiedy otwarcie Bramy Bieszczad?
Otwarcie jest planowane na jesień 2026 r. Kluczowe marki, które już potwierdziły swoją obecność, to między innymi Castorama, Biedronka, CCC, Rossmann, Media Expert oraz popularne brandy LPP jak Reserved i Sinsay.
Wysłał towar do Portugalii i zaliczył wtopę. Klient żąda 6 tys. euro
- Pierwszy i najtrudniejszy etap inwestycji mamy już za sobą - powiedział Mateusz Świętochowski, dyrektor operacyjny Refield cytowany przez "Portal Spożywczy". Proces pozyskania terenu obejmował blisko 10 ha podzielonych na ponad 40 działek.
Jak twierdzi spółka stojąca za centrum handlowym, położenie Bramy Bieszczad przy skrzyżowaniu dróg krajowych DK28 i DK84 ma przyciągnąć nie tylko mieszkańców Sanoka, ale również turystów i mieszkańców okolicznych powiatów. Szacunki Refield wskazują, że park handlowy może mieć wpływ na życie około 200 tys. osób.
- To nasz najbardziej wymagający projekt - przyznał Fabian Eryk Barbarowicz, prezes zarządu Refield, cytowany przez "Portal Spożywczy".
Kiedy otwarcie parku handlowego?
Jak podaje "Portal Spożywczy", w październiku rozpoczęły się zasadnicze prace budowlane, prowadzone przez firmę P.H.U. GRA-MAR. Do końca miesiąca mają dotrzeć pierwsze prefabrykaty, a do końca roku planowane jest zamknięcie bryły budynków. Wiosną 2026 r. ruszą prace przy zagospodarowaniu terenu, a pierwsze lokale deweloperskie zostaną oddane najemcom w czerwcu 2026 r.