Carrefour stawia na mniejsze sklepy. Francuzi zmieniają strategię

W Polsce sieć posiada 650 małych sklepów franczyzowych Carrefour Express. Supermarketów jest czterokrotnie mniej, hipermarketów siedmiokrotnie mniej.

Carrefour stawia na mniejsze sklepy. Francuzi zmieniają strategię
Źródło zdjęć: © PAP | Jacek Bednarczyk
Przemysław Ciszak

18.12.2019 11:59

W strategii francuskiej sieci coraz większą rolę odgrywają małe sklepy – pisze "Puls Biznesu". Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska na łamach dziennika przekonuje, że pod względem sprzedaży bieżący rok był dobry.

Sieć wykazała 7,94 mld zł przychodów, o 4,7 proc. więcej niż przed rokiem. Zdaniem Rabatela Polacy są bardziej zamożni i dlatego też częściej sięgają po produkty wysokiej jakości.

Sieć głównie inwestuje w mniejsze powierzchniowo formaty, co szczególnie dobrze widać na naszym rynku. W Polsce około Carrefour ma około 90 hipermarketów, 160 supermarketów i 650 małych sklepów franczyzowych pod szyldem Express - pisze "Puls Biznesu".

Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)