Carrefour stawia na mniejsze sklepy. Francuzi zmieniają strategię
W Polsce sieć posiada 650 małych sklepów franczyzowych Carrefour Express. Supermarketów jest czterokrotnie mniej, hipermarketów siedmiokrotnie mniej.
W strategii francuskiej sieci coraz większą rolę odgrywają małe sklepy – pisze "Puls Biznesu". Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska na łamach dziennika przekonuje, że pod względem sprzedaży bieżący rok był dobry.
Sieć wykazała 7,94 mld zł przychodów, o 4,7 proc. więcej niż przed rokiem. Zdaniem Rabatela Polacy są bardziej zamożni i dlatego też częściej sięgają po produkty wysokiej jakości.
To już pewne. Będą darmowe leki dla kobiet w ciąży. Rzecznik rządu Piotr Müller zdradza szczegóły
Sieć głównie inwestuje w mniejsze powierzchniowo formaty, co szczególnie dobrze widać na naszym rynku. W Polsce około Carrefour ma około 90 hipermarketów, 160 supermarketów i 650 małych sklepów franczyzowych pod szyldem Express - pisze "Puls Biznesu".
Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl