CCC chce wypracować w 2013 r. 1,7 mld zł przychodów, zakłada płaską marżę brutto
20.02. Warszawa (PAP) - CCC chce wypracować w 2013 r. 1,7 mld zł przychodów. Spółka planuje otwarcie co najmniej 150 sklepów, a powierzchnia sprzedaży ma wzrosnąć o około 60 tys. m...
20.02.2013 | aktual.: 20.02.2013 11:08
20.02. Warszawa (PAP) - CCC chce wypracować w 2013 r. 1,7 mld zł przychodów. Spółka planuje otwarcie co najmniej 150 sklepów, a powierzchnia sprzedaży ma wzrosnąć o około 60 tys. m kw. CCC zakłada, że marża brutto na sprzedaży będzie utrzymana na podobnym poziomie jak w 2012 r.
"W tym roku chcemy osiągnąć 1,7 mld zł przychodów. Planujemy wzrost powierzchni o około 60 tys. m kw. i otwarcie co najmniej 150 sklepów" - powiedział na konferencji Dariusz Miłek, prezes CCC.
"W planach ostrożnie przyjęliśmy, że marża brutto na sprzedaży będzie płaska rdr" - dodał wiceprezes spółki Piotr Nowjalis.
Po czterech kwartałach 2012 roku przychody grupy wzrosły do 1,317 mld zł z 1,091 mld zł.
Na koniec grudnia 2012 roku sieć sprzedaży grupy CCC obejmowała 709 placówek. Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych wzrosła o 24,7 proc. i wynosiła na koniec grudnia 188,9 tys. m kw. (w tym: 156,6 tys. m kw. w Polsce). Powierzchnia sprzedaży w placówkach franczyzowych spadła o 44,1 proc. i wynosiła na koniec 2012 roku 12,7 tys. m kw. (w tym 6,7 tys. m kw. w Polsce). (PAP)
pel/ gsu/ ana/