Trwa ładowanie...

Dyskonty pokochały polskie produkty

Nawet tanie sieci dyskontowe stawiają teraz na rodzimych producentów.

Dyskonty pokochały polskie produktyŹródło: Jupiterimages
d6rqzpd
d6rqzpd

Biedronka, największa polska sieć handlowa, od dawna podkreśla w reklamach, że 95 proc. produktów w jej ofercie pochodzi z Polski. - Dobrą współpracę z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi traktujemy jako podstawę naszej strategii - mówi "Rzeczpospolitej" Alfred Kubczak, dyrektor ds. relacji zewnętrznych Biedronki.

- Decyzja, aby sprzedawać u siebie produkty znanych polskich firm, jest jedną z przyczyn sukcesu, który odniosła u nas Biedronka - podkreśla Zbigniew Kalinowski, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Piątnica. - Trudniej jest przekonać konsumentów do towarów nieznanego producenta.

Polskie pochodzenie produktów podkreśla w reklamach także Lidl. Ostatnio 26 produktów marek własnych Lidla otrzymało godło "Teraz Polska" i spółka chętnie się tym chwali.

- Zauważamy, że klimat współpracy z Lidlem się zmienia. Tak jak Biedronka otwiera się na polskich producentów - mówi Andrzej Grabowski z Polmleku.

LP

d6rqzpd
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6rqzpd