Legendarna marka chipsów w Polsce
Dostępne dotychczas w 55 krajach kukurydziane chrupki Doritos są już w Polsce. To kultowa marka, która celuje z produktami w starszą młodzież.
21.08.2018 | aktual.: 22.08.2018 09:11
Doritos to jedne z najchętniej kupowanych chipsów na świecie. W Polsce będą dostępne w trzech smakach: hot corn (pikantna kukurydza), nacho (serowy) i taco (meksykański).
Doritosy wyróżnia charakterystyczny kształt i intensywny smak.
– Cieszymy się, że możemy zaoferować Polakom słone przekąski absolutnie kultowej marki Doritos, na którą wielu z nich od dawna czekało – mówi Agnieszka Guzik, Marketing Manager Lay’s i Doritos w PepsiCo, cytowana w komunikacie prasowym firmy. – Jesteśmy przekonani, że podobnie jak i na innych rynkach na świecie, także polskim konsumentom przypadną do gustu – powiedziała.
Guzik ujawnia, że po pewnym czasie będzie dostępnych więcej smaków Doritos. Wejściu marki będzie towarzyszyć kampania cyfrowa w mediach społecznościowych. Zaangażowani do niej będą influencerzy.
Doritos będzie się także promować na letnich festiwalach plenerowych i imprezach, w tym m.in. na białostockim Up To Date Festival (7-8 września).
Doritos istnieją od 1964 r. Powstały w jednej z restauracji w Disneylandzie. Inspirowane są tradycyjną meksykańską przekąską totopo. Potem przemysłowo produkowała je firma Frito-Lay, która w 1966 r. rozpoczęła dystrybucję Doritos w całych stanach.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl