Malezyjski gigant rozkręca się w Polsce. Otworzy 40 nowych sklepów
MR.DIY, sieć sklepów z narzędziami i artykułami domowymi, stawia na dynamiczny rozwój w Polsce. Firma planuje uruchomić 40 nowych sklepów - zarówno w dużych, jak i w małych polskich miastach. Poza tym rusza na podbój innych europejskich rynków.
Sieć MR.DIY jest obecna w Polsce zaledwie od roku, ale ma względem naszego rynku ambitne plany.
Nowa opłata w sklepach od 1 października. Tak to wygląda w praktyce
Malezyjski gigant otworzy 40 sklepów w Polsce
Malezyjska sieć, znana z szerokiej oferty produktów do domu, majsterkowania i codziennego użytku, zapowiedziała otwarcie ponad 40 nowych sklepów w Polsce. To część strategii zwiększania rozpoznawalności na rynku europejskim.
W ramach planu rozwoju w Polsce obejmuje szerokie spektrum lokalizacji, od dużych metropolii po mniejsze miasta. MR.DIY chce dotrzeć do różnorodnych klientów.
- Skupiamy się na wyborze najlepszych galerii handlowych, które dostarczają duży i jednostajny traffic i ruch klienta, dzięki któremu możemy szybko osiągnąć świadomość marki wśród klientów. Na tym bardzo mi zależy, ponieważ jesteśmy zupełnie nowym konceptem - stwierdziła w rozmowie z portalem propertynews.pl Magdalena Nazarewicz, Business Development Director Europe w MR.DIY Poland.
Obecnie MR.DIY posiada swoje punkty w ośmiu polskich miastach, w tym w Warszawie, gdzie działa w takich centrach handlowych, takich jak Galeria Wileńska, Galeria Młociny czy Blue City. Jak wyjaśniła Nazarewicz, firma koncentruje się na wyborze najlepszych miejsc o dużym przepływie klientów, co ma na celu szybki wzrost świadomości marki.
Do końca tego roku MR.DIY otworzy jeszcze dwa sklepy w Polsce.
MR.DIY rusza na podbój Europy i kanałów online
Plany dotyczące ekspansji ogłoszone przez centralę w Malezji zakładają wejście na rynki europejskie, począwszy od Rumunii, Czech, Słowacji i Węgier. Marka ma zamiar eksplorować kolejne regiony Europy w nadchodzących latach.
Sieć planuje również rozwój kanałów online, jednak jej głównym celem jest na razie działalność oparta na nowoczesnych obiektach handlowych. Kluczowe dla firmy jest znalezienie punktu, w którym działalność online stanie się rentowna przy minimalnych nakładach.
MR.DIY rozpoczęła działalność w 2005 r. w Malezji, stając się jednym z największych detalistów w Azji Południowo-Wschodniej. W ofercie posiada ok. 18 tys. produktów z 10 kategorii produktowych. Sklep wyróżnia się na tle takich dyskontów jak Pepco czy Action znacznie szerszym asortymentem narzędzi.
źródło: propertynews.pl