Trwa ładowanie...

Marki własne supermarketów na topie. Wybiera je większość Polaków, ale nie dlatego, że są tanie

Decyzje zakupowe konsumentów nie zależą już wyłącznie od ceny, ale w dużej mierze od jakości i smaku produktu.

Marki własne supermarketów na topie. Wybiera je większość Polaków, ale nie dlatego, że są tanieŹródło: WP.PL
dhv8puy
dhv8puy

Produkty marki własnej kupuje niemal 70 proc. klientów sieci handlowych. Z badań wynika, że 82 proc. z nich kieruje się przy zakupach wysoką jakością produktów i ich smakiem.

To z tego powodu jeden z największych graczy na rynku, firma Tesco, rozwija ofertę marki własnej produktów o wysokiej jakości, ochrzczoną jako Tesco finest.

- W przeszłości jakość produktów marki własnej była postrzegana jako wymagająca poprawy - mówi Jamie Walker, dyrektor ds. produktów na Europę Środkową w Tesco.

W ostatnich pięciu latach świadomość konsumentów wzrosła. Ich decyzje zakupowe nie zależą już wyłącznie od ceny, ale w dużej mierze od jakości i smaku produktu. Badania Tesco wskazują, że tymi kryteriami kieruje się 82 proc. klientów w Polsce.

- Takie kwestie jak cena wciąż są bardzo istotne, ale klienci coraz większą wagę przywiązują do jakości i innowacji - mówi Jamie Walker.

dhv8puy

Według danych Tesco niemal 70 proc. klientów kupuje produkty marki własnej, doceniając ich jakość i rozsądną cenę. - Chcemy współpracować z różnymi markami wysokiej jakości, ale rozwój własnej marki finest jest dla nas bardzo ważny. To ona jest powodem, dla którego część klientów robi zakupy w Tesco - twierdzi Jamie Walker Obecnie sieć w Polsce ma około 450 sklepów. W całym regionie Europy Środkowej natomiast działa ich około tysiąca.

dhv8puy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dhv8puy

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj