Trwa ładowanie...
pieniądze

Moda na wróżbitów biznesowych

Kiedyś Kowalski szedł do wróżbity, by poznać imię przyszłej żony i liczbę dzieci. Dziś oczekuje podpowiedzi: którą z ofert pracy przyjąć i w co inwestować pieniądze - czytamy w "Metrze".
Share
Moda na wróżbitów biznesowych
Źródło: Jupiterimages
d292eua

Według gazety, pojawił się nowy typ wróżbitów biznesowych, których gabinety przeżywają oblężenie.

Inni wróżbici mówią o nich z niechęcią. Może dlatego, że wyglądem bardziej przypominają maklerów, a może po prostu im zazdroszczą. A jest czego. Wróżbiarstwo biznesowe to najszybciej rozwijający się sektor usług przepowiadania przyszłości.

_ Zapotrzebowanie na te usługi przerosło moje oczekiwania _ - mówi astrolog z 17-letnim stażem z Łodzi, Olga Gieraga. Rok temu rzuciła dyrektorskie stanowisko w dużej firmie, by założyć Pro Astro, pierwszą w Polsce profesjonalną firmę doradzającą w karierze i biznesie za pomocą astrologii. _ Stosując specjalistyczne tablice i programy komputerowe, podpowiadam klientom, kiedy prosić szefa o podwyżkę, a przedsiębiorcom ustalam daty uruchomienia firm i podpisywania umów. Miesięcznie mam kilkunastu klientów _ - zdradza Gieraga.

d292eua

Firmy coraz częściej szukają u wróżbitów pomocy przy rekrutacji. _ Przychodzą do mnie dyrektorzy, którzy tworzą nowe stanowiska, i proszą: "wyselekcjonowałem trzech świetnych kandydatów, ale nie wiem którego wybrać". Ale zdarzają się też pytania, kogo zwolnić _- mówi Gieraga.

Ceny konsultacji u wróżbitów biznesowych wahają się od kilkuset do ponad tysiąca zł. Może dlatego, że na razie takich specjalistów jest jeszcze niewielu - góra kilkadziesiąt na mniej więcej 50 tys. polskich astrologów, jasnowidzów i wróżbitów razem wziętych - informuje "Metro". (PAP)

d292eua

Podziel się opinią

Share
d292eua
d292eua