Trwa ładowanie...

Nowe opakowania Coca-Coli. Stare znikną ze sklepów

Srebrne puszki z dietetyczną colą albo czarne z colą bez cukru już wkrótce znikną ze sklepów. Koncern Coca-cola planuje rewolucję. Znane klientom na całym świecie opakowania zostaną zastąpione nowymi, utrzymanymi w firmowej czerwieni.

Nowe opakowania Coca-Coli. Stare znikną ze sklepówFot: mat. producenta
d1g5f6s
d1g5f6s

Srebrne puszki z dietetyczną colą albo czarne z colą bez cukru wkrótce znikną ze sklepów. Koncern planuje rewolucję. Znane klientom na całym świecie opakowania zostaną zastąpione nowymi, utrzymanymi w firmowej czerwieni.

Na nowe etykiety i puszki wróci firmowa czerwień zarezerwowana do tej pory dla klasycznej coli. Jak będzie można ją odróżnić od coli zero, light czy life? Poszczególne warianty smakowe nadal będą miały elementy w różnych kolorach. I tak puszka z dietetyczną colą nie będzie już srebrna, tylko z czerwonym kręgiem na srebrnym tle, Cola Zero będzie miała czerwony krążek na czarnym tle, a słodzona stewią Cola Life – na zielonym.

Pierwszym krajem, gdzie do sklepów trafią nowe opakowania, będzie Meksyk. Stopniowo mają być wprowadzane na całym świecie.

Jak informuje "Washington Post", opakowaniowe rewolucje Coca-Coli są elementem walki o kurczący się amerykański rynek. Sprzedaż słodkich napojów, takich jak tradycyjna cola, spadła tam w ostatnim roku o jedną czwartą. Napoje nie sprzedawały się tak źle od trzydziestu lat. To efekt tego, że Ameryka zaczęła walczyć o linię, a słodzone napoje obok fast-foodów są wskazywane jako ich główny przeciwnik.

- To odpowiedź koncernu na spadającą sprzedaż. Desperacko chcą zatrzymać krwawienie - mówi cytowana przez "Washington Post" ekspertka Michele Simon.

Więcej o wynikach koncernu czytaj tutaj.

d1g5f6s
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1g5f6s