Nowy polski dyskont się rozkręca. Idzie po klientów Dino i Biedronki?
Polska sieć Vollmart kontynuuje ekspansję na rynku. 10 października otwarto nowy sklep w Przemyślu, co zwiększyło liczbę placówek do 12. Sieć dąży do tego, by stać się rozpoznawalną marką o ogólnopolskim zasięgu.
Jak podaje portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć Vollmart uruchomiła dwunasty sklep w Przemyślu przy ul. Mikołaja Zyblikiewicza 9.
Wcześniej, we wrześniu, otwarto placówkę w Dębicy przy ul. Rzeszowskiej 151. Sieć oferuje klientom artykuły spożywcze, przemysłowe, chłodnicze i mrożone oraz chemię gospodarczą.
Liczyli na duży zarobek. "Najgorszy dzień"
Polski hard dyskont otwiera kolejny sklep
Vollmart podkreśla też, że wraz z otwarciem dwunastej placówki w bliskim zasięgu jego sklepów, czyli w odległości maksymalnie 50 km mieszka już ponad milion osób.
"Mamy też coraz większą grupę klientów firmowych, którzy doceniają naszą obsługę klienta oraz błyskawiczną możliwość tańszych zakupów. Porównanie cen w Vollmart oraz cen w hurtowniach (gdzie do tej pory się zaopatrywali) wypada prawie zawsze na naszą korzyść!" - twierdzą przedstawiciele sieci, cytowani przez portal.
Dodają też, że plany sięgają dużo dalej, bo dyskont ma ambicje stać się rozpoznawalną marką o ogólnopolskim zasięgu. Ma to być odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują jakościowych zakupów oraz akceptują transparentny model biznesowy sieci.
Sieć stawia na prostotę zakupów. Wyróżnikiem Vollmart jest brak klasycznej gazetki promocyjnej oraz ograniczona liczba dekoracji i wyposażenia. Towary sprzedawane są prosto z palet i kartonów.
Vollmart to format hard dyskontu rozwijany przez Brand Distribution Group – polskiego dystrybutora FMCG działającego na kilku rynkach europejskich. Pierwszy sklep Vollmart uruchomiono w Siedlcach w lutym 2021 roku.
Źródło: wiadomoscihandlowe.pl