Polska sieć wchodzi do Warszawy. Rzuci wyzwanie Żabce?
Wrocławska sieć Blumiś otworzyła swój pierwszy sklep w Warszawie. Polska sieć delikatesów ma rywalizować z popularnymi sklepami Żabki. Co wyróżnia Blumiś na tle konkurencji?
Jak podają "Wiadomości handlowe", sieć delikatesów Blumiś zaczęła swoją działalność we Wrocławiu, gdzie prowadzi 24 sklepy. W 2022 roku ekipa z Dolnego Śląska rozpoczęła działalność w Krakowie, dodając cztery lokalizacje: na ul. Lema, Ciesielskiego, Fredry i Bochenka.
W listopadzie natomiast Blumiś zadebiutował w Warszawie, otwierając nowy punkt przy ul. Herbu Oksza w dzielnicy Ursus.
Tyle zapłaciła za kiełbasę na jarmarku w Białymstoku. "Chyba trochę dużo"
Wejście na stołeczny rynek
Jak podaje portal, sklep Blumiś powstał na parterze nowoczesnego osiedla mieszkaniowego, w otoczeniu innych lokali usługowych, w tym kilku sklepów konkurencyjnych, takich jak Żabka i Stokrotka. Placówka działa w godzinach 6-23, siedem dni w tygodniu.
Blumiś stawia na różnorodną ofertę produktów - od codziennych artykułów, przez dania gotowe, po alkohole. Jak twierdzą "Wiadomości handlowe", choć Blumiś jest mniejszą siecią w porównaniu do Żabki, może stać się konkurencyjna dla pojedynczych sklepów tej dużej sieci.