Polski dyskont rzuca wyzwanie Biedronce. Wprowadza nowość w sklepach
Vollmart, polska sieć hard dyskontów, nawiązała współpracę z producentem wędlin, JBB Bałdyga. W wybranych placówkach pojawią się tradycyjne lady mięsne. Oto szczegóły.
Jak czytamy w "Wiadomościach Handlowych", strategia ta obejmuje nie tylko dostawy produktów, ale również działania marketingowe i operacyjne. Jak zaznaczał w rozmowie z portalem Dawid Muskus, dyrektor marketingu i sprzedaży Vollmart, ten kierunek ma na celu m.in. zbliżenie do lokalnych producentów.
Vollmart uruchamia współpracę z producentem wędlin
Vollmart, wspólnie z JBB Bałdyga, znanym producentem wędlin, uruchamia pilotażowy projekt "store in store". Nowa koncepcja zakłada otwarcie lad mięsnych w wybranych sklepach sieci. Pierwsza lokalizacja zostanie otwarta w Częstochowie.
Wysłał towar do Portugalii i zaliczył wtopę. Klient żąda 6 tys. euro
- Koncept z JBB Bałdyga to nie tylko poszerzenie oferty. To budowanie doświadczenia klienta w duchu jakości, polskiej tradycji i rzemiosła - podkreślał w rozmowie z "Wiadomościami Handlowymi" Carlos Oliveira, dyrektor generalny Vollmart.
W ostatnim czasie sieć zawarła też kilka innych umów partnerskich, zwiększając możliwości rozwoju zarówno dla siebie, jak i swoich partnerów.
- Nie chcemy być tylko odbiorcą towaru - chcemy być partnerem w rozwoju - powiedział "Wiadomościom Handlowym" Dawid Muskus. Współpraca obejmuje m.in. udostępnienie przestrzeni reklamowej dla dostawców.
Dyskont zapowiada nowe partnerstwa
Sieć zapowiada dalsze partnerstwa, obejmujące nowe segmenty rynku, w tym działania marketingowe i rozwój marek własnych. Vollmart koncentruje się na długoterminowych partnerstwach, które są fundamentem strategii rozwoju firmy.
Jak przypominają "Wiadomości Handlowe", Vollmart to koncept hard dyskontu, który operuje na zasadzie optymalizacji procesów handlowych, oferując produkty w konkurencyjnych cenach. Brand Distribution Group, założyciel marki, prowadzi dyskonty od 2021 r., a obecnie rozwija sieć na terenie całego kraju.