Seko łowi konsumentów singli
Firma Seko przygotowuje gotowe do spożycia produkty w małych opakowaniach, specjalnie z myślą o coraz liczniejszej grupie konsumentów prowadzących jednoosobowe gospodarstwa domowe.
24.03.2010 17:09
Firma Seko stawia na przekąski dla singli. Chce w ten sposób zagospodarować coraz bardziej atrakcyjny dla producentów żywności segment klientów: osoby, które mieszkają pojedynczo, są aktywne zawodowo i nie mają dużo czasu na przygotowywanie posiłków. Seko poleca im gotowe do spożycia przekąski.
Przykładem takich produktów Seko są przekąski, serwowane na zimno. Firma specjalnie dla singli i singielek wyprodukowała np. „Filety śledziowe z suszonymi pomidorami”. Potrawa jest daniem gotowym, nadaje się do natychmiastowego podania, co pozwala zaoszczędzić czas. Filety śledziowe z suszonymi pomidorami od Seko kosztują około 4 zł. za opakowanie 220 g. Seko jest jednym z czołowych przedsiębiorstw przetwórstwa rybnego w Polsce. Firma powstała w 1992 roku i zajmuje się produkcją marynat rybnych, wyrobów rybnych na bazie śledzia solonego, sałatek rybnych i jarzynowych, ryb smażonych w zalewach octowych i pomidorowych oraz innych rybnych wyrobów garmażeryjnych. Oferta Seko składa się z ponad 200 pozycji asortymentowych opartych głównie na bazie śledzia i makreli sprowadzanych z Islandii, Norwegii, Danii i Niemiec.
Wyroby Seko są dostępne w sieciach handlowych i hurtowniach na terenie całego kraju, są też eksportowane do Niemiec, Czech, Francji, Irlandii, Anglii, Włoch i Stanów Zjednoczonych.
Autor: IP