Tesco ostro tnie ceny
Tesco rzuca rękawicę Biedronce i Lidlowi. Już 9 maja rusza z nową kampanią cenową. W ramach promocji "Ciach" obniża ceny kilku tysięcy produktów. Produkty mogą być tańsze nawet o ponad 30 proc.
08.05.2013 17:26
Z nowej oferty możemy skorzystać w każdym spośród 450 sklepów sieci na terenie całego kraju. W przypadku największych sklepów Tesco – tych o najbogatszej ofercie produktów – liczba towarów w obniżonych cenach sięga pięciu tysięcy. Każdy produkt o obniżonej cenie został odpowiednio oznaczony przy półce, by klienci mogli porównać poprzednią i aktualną, obniżoną cenę.
Średnia obniżka cen wynosi około 10 proc. Są jednak produkty, których koszt zmaleje nawet o ponad 30 proc. Przykładowo, chleb alpejski czy śmietana Tesco kosztują o 32 proc. mniej, zaś cena popularnych pieluch czołowego producenta spadła o 27 proc.
Tesco nie zamierza wprowadzać klientów w błąd. Produkt w większym opakowaniu ma zawsze mieć bardziej korzystną ceną w przeliczeniu na jednostkę wagi czy objętości. Dodatkowo, cena rodziny produktów – np. różnych smaków jogurtów danego producenta – ma być taka sama.
Dobra wiadomość dla posiadaczy karty Clubcard. Od 9 maja to 5 razy więcej punktów za zakup produktów z kategorii warzywa i owoce - do 31 maja za każde wydane 2 zł otrzymamy 5 punktów Clubcard.