Trwa ładowanie...
d26oxmc

TIM chce w kolejnych latach osiągnąć 10-proc. rentowność operacyjną

14.09. Warszawa (PAP) - TIM zamierza w najbliższych latach osiągnąć rentowność operacyjną na poziomie 10 proc. Spółka rozpoczyna budowę grupy kapitałowej i zapowiada zwiększenie do...

d26oxmc
d26oxmc

14.09. Warszawa (PAP) - TIM zamierza w najbliższych latach osiągnąć rentowność operacyjną na poziomie 10 proc. Spółka rozpoczyna budowę grupy kapitałowej i zapowiada zwiększenie do czerwca 2012 r. liczby przedstawicieli handlowych do 120 z 70 obecnie - poinformowali na środowej konferencji przedstawiciele spółki.

"Naszym celem na kolejne lata jest uzyskanie 10-proc. rentowności operacyjnej" - powiedział na konferencji Maciej Posadzy, dyrektor ds. operacyjnych spółki.

"W I połowie 2011 roku wzrost przychodów ze sprzedaży o 20 proc., przełożył się na 125-proc. wzrost zysku operacyjnego. Wynika to z naszego niewykorzystanego dotąd potencjału magazynowego, który przy wzroście przychodów, pozwala nam utrzymywać koszty logistyczne na praktycznie niezmienionym poziomie" - dodał w rozmowie z PAP.

W I półroczu 2011 roku rentowność operacyjna TIMu wzrosła w porównaniu z analogicznym okresem 2010 roku do ok. 3,1 proc, wobec ok. 1,6 proc wcześniej.

d26oxmc

Prezes spółki, Krzysztof Folta powiedział na konferencji, że prawdopodobieństwo osiągnięcia na koniec 2011 roku 20-proc. dynamiki przychodów ze sprzedaży rok do roku jest +duże+.

W 2010 roku przychody TIMu ze sprzedaży wyniosły 332,59 mln zł. W pierwszej połowie 2011 roku sprzedaż spółki osiągnęła 169,9 mln zł.

TIM ZAPOWIADA BUDOWĘ GRUPY KAPITAŁOWEJ, ZWIĘKSZY LICZBĘ PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH

Przedstawiciele spółki zapowiedzieli na środowej konferencji rozpoczęcie budowy grupy kapitałowej TIM.

d26oxmc

"Przejęcie Marketeo.com pokazuje, że w ramach tworzenia grupy szukamy partnerów w innych sektorach. Chcemy dalej iść tą drogą" - powiedział PAP prezes Folta.

Artur Piekarczyk, dyrektor ds. handlu TIM, powiedział w środę dziennikarzom, że spółka zamierza zwiększyć liczbę przedstawicieli handlowych do 120 z 70 obecnie.

"Chcemy to zrobić do czerwca 2012 roku, ponieważ wtedy wdrożymy nowy system CRM. Po wprowadzeniu, sprawdzimy jego wydajność i będziemy planować kolejne zwiększenie liczby przedstawicieli" - powiedział PAP Piekarczyk.

Przedstawiciele TIMu poinformowali ponadto, że spółka zamierza sprzedawać część produktów ze swojej oferty poprzez internet. W tym celu TIM uruchomi nowe serwisy internetowe.

"Zamierzamy rozpocząć sprzedaż części produktów z naszej oferty w internecie, tworząc nowe serwisy internetowe w oparciu o doświadczenie Marketeo.com" - powiedział Folta. (PAP)

kuc/ ana/

d26oxmc
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d26oxmc