Wagony restauracyjne Wars dobrze oceniane przez podróżnych
Według badania przeprowadzonego przez GfK Polonia 88 proc. podróżnych zauważyło pozytywne zmiany, jakie zaszły w ciągu ostatniego roku w wagonach gastronomicznych Wars.
07.08.2009 | aktual.: 10.08.2009 11:05
Z badanie wynika, że 64 proc. podróżnych pozytywnie ocenia odmienione wnętrze wagonów gastronomicznych, 58 proc. ankietowanych uważa, iż nowe menu Wars jest lepsze bądź zdecydowanie lepsze, zaś 57 proc. zwróciło uwagę na poprawę jakości obsługi. Respondenci podkreślali przede wszystkim uprzejmość obsługi. Aż 84 proc. podróżnych, którzy regularnie korzystają z usług Wars, poleciłoby go swoim znajomym, co świadczy o wysokim poziomie zadowolenia klientów z oferty spółki.
W zestawieniu najsłabiej wypada polityka cenowa Wars. Jedynie 23 proc. oceniło zmiany w tym zakresie jako lepsze bądź zdecydowanie lepsze, ale tylko 10 proc. ocenia je negatywnie, co oznacza, iż pozostali respondenci nie zauważyli znaczącej różnicy. Zbyt wysokie ceny oraz obawa przed zostawieniem bagażu w przedziale to największe bariery, zdaniem respondentów, przed skorzystaniem z usług spółki Wars.
Handel-Net.pl