Trwa ładowanie...

Żabka łączy siły z Leroy Merlin. Pierwszy bezobsługowy punkt otwarty

Żabka idzie za ciosem. Po sklepie w klubie fitness otworzyła autonomiczną placówkę Żabka Nano w markecie budowlanym w Warszawie. Ma to być początek współpracy między Żabką a Leroy Merlin. Na klientów w autonomicznej Żabki czeka ponad 400 produktów. W Polsce jest już ponad 20 sklepów bez obsługi.

Żabka Nano w markecie budowanym Żabka Nano w markecie budowanym Źródło: Żabka, fot: materiały prasowe
d4lfcb0
d4lfcb0

Dopiero co informowaliśmy o Żabce Nano w klubie fitness w Warszawie. Sieć jednak nie zwalnia i otworzyła kolejny bezobsługowy punkt. Tym razem w Leroy Merlin przy Al. Jerozolimskich 244 w Warszawie. Ma to być początek współpracy największej sieci sklepów autonomicznych w Europie z gigantem z branży budowlano-dekoracyjnej.

- Nasi partnerzy, we współpracy, z którymi rozwijamy koncept Żabki Nano, to liderzy poszczególnych segmentów rynku. Łączy nas wspólny cel – chęć poszukiwania kolejnych innowacyjnych rozwiązań, które mogą jeszcze bardziej upraszczać życie klientom. Nawiązanie współpracy z siecią Leroy Merlin otwiera przed nami nowe możliwości w zakresie transferu wiedzy i doświadczeń, co jest dla nas niezwykle ważne dla dalszego doskonalenia Żabki Nano w modelu store-in-the-store – mówi dyrektor rozwiązań bezobsługowych w Żabka Future Paweł Grabowski.

Konflikt na Ukrainie. Polskie firmy czekają na migrantów

Żabka chce zdominować rynek sklepów autonomicznych

W Żabce Nano w GIGAmarkecie Leroy Merlin w Warszawie będzie można kupić około 400 produktów. W czasie ograniczeń pandemicznych w Żabce Nano będzie mogła przebywać jedna osoba.

W Leroy Merlin od zawsze stawiamy na rozwój, tworzenie wartości dodanej, a także współpracę. Dotyczy to zarówno naszych klientów, pracowników, jak i partnerów biznesowych. Jesteśmy innowacyjną firmą, w związku z tym, nie tylko obserwujemy trendy na rynku, przyspieszającą cyfryzację czy omnikanałowość zakupów, ale staramy się być prekursorem tych działań. Stąd współpraca z Grupą Żabka, z którą testujemy rozwiązanie store-in-the-store w innowacyjnym wydaniu, czyli autonomiczny sklep Żabka Nano w sklepie omnikanałowym Leroy Merlin. Wierzymy, że to rozwiązanie podwyższy komfort zakupów, wpływając na satysfakcję klientów oraz chęć odwiedzenia naszych sklepów. Jestem przekonana, że to nie jest testowe działanie, a początek długofalowej współpracy, która spełni oczekiwania naszego partnera, ale przede wszystkim klientów – mówi dyrektor marketingu w Leroy Merlin Polska Anna Paszt.

Bezobsługowe Żabki wykorzystują innowacyjną metodę autoryzacji i płatności za zakupy, wdrożoną we współpracy z Adyen. Wstęp do placówki możliwy jest przy wykorzystaniu karty płatniczej.

d4lfcb0

Klient przed wejściem do Żabki Nano przykłada ją do terminala. Przy pierwszej wizycie podaje numer telefonu, na który otrzyma SMS z potwierdzenia zakupów. Po wykonaniu tej czynności drzwi otworzą się automatycznie.

Kiedy klient będzie już w środku, zakupy zajmą mu tylko chwilę – wystarczy, że weźmie z półki wybrane produkty i wyjdzie.

W Żabce Nano zamontowany jest system kamer, wykorzystujący algorytmy m.in. machine learning, rozpozna zdjęte z półek produkty, naliczy odpowiednią kwotę, po czym automatycznie sfinalizuje płatność za pomocą wykorzystanej przy wejściu do Żabki Nano karty płatniczej.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d4lfcb0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4lfcb0