Zarobi na przekąskach 100 tysięcy złotych

Piotr Żyła (26 l.) już zarabia na popularności. Niecały miesiąc po zakończeniu sezonu nasz skoczek narciarski wystąpił w swojej pierwszej reklamie telewizyjnej. Reprezentant Polski zachwala przekąski.

Obraz
Źródło zdjęć: © newspix.pl | Jerzy Kleszcz

Żyła ma za sobą najlepszą zimę w karierze. Razem z kolegami z drużyny zdobył brązowy medal mistrzostw świata w Val di Fiemme, wygrał też konkurs Pucharu Świata. O wszystkich przeżyciach opowiada w niepowtarzalnym stylu, więc błyskawicznie stał się ulubieńcem kibiców. O pochodzącym z Wisły zawodniku głośno jest także po zakończeniu rywalizacji na skoczniach.

Najpierw Żyła wystąpił w programie Kuby Wojewódzkiego (50 l.), a teraz możemy oglądać go w kampanii reklamowej, w której zachęca do jedzenia paluszków i orzeszków. Zarobi na tym 100 tysięcy złotych. Scenka, w której występuje, to rozmowa sportowca z dwoma próbującymi namówić go na występ w reklamie przedstawicielami firmy produkującej przekąski. W filmiku nie brakuje oczywiście charakterystycznego śmiechu Piotrka.

- Pobawiłem się też trochę w aktora. Raczej nie nadaję się do tego. Choć taki wieśniak w reklamie nawet jest śmieszny. Ale co tam, spróbowałem i wiem, że wolę skoki. Przynajmniej podjadłem sobie trochę na planie - skomentował swój występ wiślanin.

Obraz
© (fot. edytor)

Według szacunków fachowców najweselszy z naszych kadrowiczów maksymalnie za kontrakt reklamowy mógłby zainkasować 200 tysięcy złotych. Jak obliczono wartość zaprezentowanych w trakcie sezonu materiałów związanych z Żyłą sponsorów wyniosła 42 miliony złotych. Lepsi są tylko mistrz świata z Val di Fiemme Kamil Stoch (26 l.) oraz zwyciężczyni Tour de Ski i klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w biegach narciarskich Justyna Kowalczyk (30 l.), którzy zapewnili swoim sponsorom promocję o wartości 83 i 100 milionów złotych.

Żyła zapewne pojawi się jeszcze w kolejnych reklamach. Jest obecnie najpopularniejszym w internecie polskim sportowcem. Jego oficjalny profil w portalu społecznościowym polubiło już prawie 550 tysięcy osób. Skoczek ma już więcej fanów niż cieszący się jeszcze niedawno największym zainteresowaniem piłkarze Robert Lewandowski (25 l.) i Wojciech Szczęsny (23 l.). Pierwszy z nich ma jednak 330 tysięcy fanów, a drugi 280 tysięcy.

Wybrane dla Ciebie
Hoduje owce, jest załamany. "Wełna jest praktycznie bezwartościowa"
Hoduje owce, jest załamany. "Wełna jest praktycznie bezwartościowa"
Zakaz parkowania dla hulajnóg? W Warszawie szykują dużą zmianę
Zakaz parkowania dla hulajnóg? W Warszawie szykują dużą zmianę
Sprzedali mieszkanie, fiskus chce 100 tys. zł. Problem tysięcy Polaków
Sprzedali mieszkanie, fiskus chce 100 tys. zł. Problem tysięcy Polaków
Polskie lotnisko zamknięte. Remont dotknie setek tysięcy Polaków
Polskie lotnisko zamknięte. Remont dotknie setek tysięcy Polaków
Zmiana w polskim handlu. Oto co dzieje się z dyskontami
Zmiana w polskim handlu. Oto co dzieje się z dyskontami
Próbuje sprzedać pałac. Bez skutku. Chce go tanio wynajmować
Próbuje sprzedać pałac. Bez skutku. Chce go tanio wynajmować
"Lepiej nie siać". Żyje w Anglii, oto na czym dzisiaj zarabia
"Lepiej nie siać". Żyje w Anglii, oto na czym dzisiaj zarabia
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Przebili Zakopane. Tu tu Polacy chcą spędzić długi listopadowy weekend
Przebili Zakopane. Tu tu Polacy chcą spędzić długi listopadowy weekend
Pozbyła się smrodu z kosza na śmieci. Internautka dzieli się sposobem
Pozbyła się smrodu z kosza na śmieci. Internautka dzieli się sposobem
Tych Polaków czekają podwyżki za ogrzewanie. Pokazali wyliczenia
Tych Polaków czekają podwyżki za ogrzewanie. Pokazali wyliczenia
Zamykają osiedlowe sklepy. Popularna sieć handlowa kurczy się w Polsce
Zamykają osiedlowe sklepy. Popularna sieć handlowa kurczy się w Polsce