Trwa ładowanie...

Zarobi na przekąskach 100 tysięcy złotych

Piotr Żyła (26 l.) już zarabia na popularności. Niecały miesiąc po zakończeniu sezonu nasz skoczek narciarski wystąpił w swojej pierwszej reklamie telewizyjnej. Reprezentant Polski zachwala przekąski.

Zarobi na przekąskach 100 tysięcy złotychŹródło: newspix.pl, fot: Jerzy Kleszcz
d13pdmn
d13pdmn

Żyła ma za sobą najlepszą zimę w karierze. Razem z kolegami z drużyny zdobył brązowy medal mistrzostw świata w Val di Fiemme, wygrał też konkurs Pucharu Świata. O wszystkich przeżyciach opowiada w niepowtarzalnym stylu, więc błyskawicznie stał się ulubieńcem kibiców. O pochodzącym z Wisły zawodniku głośno jest także po zakończeniu rywalizacji na skoczniach.

Najpierw Żyła wystąpił w programie Kuby Wojewódzkiego (50 l.), a teraz możemy oglądać go w kampanii reklamowej, w której zachęca do jedzenia paluszków i orzeszków. Zarobi na tym 100 tysięcy złotych. Scenka, w której występuje, to rozmowa sportowca z dwoma próbującymi namówić go na występ w reklamie przedstawicielami firmy produkującej przekąski. W filmiku nie brakuje oczywiście charakterystycznego śmiechu Piotrka.

- Pobawiłem się też trochę w aktora. Raczej nie nadaję się do tego. Choć taki wieśniak w reklamie nawet jest śmieszny. Ale co tam, spróbowałem i wiem, że wolę skoki. Przynajmniej podjadłem sobie trochę na planie - skomentował swój występ wiślanin.

(fot. edytor)
Źródło: (fot. edytor)

Według szacunków fachowców najweselszy z naszych kadrowiczów maksymalnie za kontrakt reklamowy mógłby zainkasować 200 tysięcy złotych. Jak obliczono wartość zaprezentowanych w trakcie sezonu materiałów związanych z Żyłą sponsorów wyniosła 42 miliony złotych. Lepsi są tylko mistrz świata z Val di Fiemme Kamil Stoch (26 l.) oraz zwyciężczyni Tour de Ski i klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w biegach narciarskich Justyna Kowalczyk (30 l.), którzy zapewnili swoim sponsorom promocję o wartości 83 i 100 milionów złotych.

d13pdmn

Żyła zapewne pojawi się jeszcze w kolejnych reklamach. Jest obecnie najpopularniejszym w internecie polskim sportowcem. Jego oficjalny profil w portalu społecznościowym polubiło już prawie 550 tysięcy osób. Skoczek ma już więcej fanów niż cieszący się jeszcze niedawno największym zainteresowaniem piłkarze Robert Lewandowski (25 l.) i Wojciech Szczęsny (23 l.). Pierwszy z nich ma jednak 330 tysięcy fanów, a drugi 280 tysięcy.

d13pdmn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13pdmn