Zarobi na przekąskach 100 tysięcy złotych

Piotr Żyła (26 l.) już zarabia na popularności. Niecały miesiąc po zakończeniu sezonu nasz skoczek narciarski wystąpił w swojej pierwszej reklamie telewizyjnej. Reprezentant Polski zachwala przekąski.

Obraz
Źródło zdjęć: © newspix.pl | Jerzy Kleszcz

Żyła ma za sobą najlepszą zimę w karierze. Razem z kolegami z drużyny zdobył brązowy medal mistrzostw świata w Val di Fiemme, wygrał też konkurs Pucharu Świata. O wszystkich przeżyciach opowiada w niepowtarzalnym stylu, więc błyskawicznie stał się ulubieńcem kibiców. O pochodzącym z Wisły zawodniku głośno jest także po zakończeniu rywalizacji na skoczniach.

Najpierw Żyła wystąpił w programie Kuby Wojewódzkiego (50 l.), a teraz możemy oglądać go w kampanii reklamowej, w której zachęca do jedzenia paluszków i orzeszków. Zarobi na tym 100 tysięcy złotych. Scenka, w której występuje, to rozmowa sportowca z dwoma próbującymi namówić go na występ w reklamie przedstawicielami firmy produkującej przekąski. W filmiku nie brakuje oczywiście charakterystycznego śmiechu Piotrka.

- Pobawiłem się też trochę w aktora. Raczej nie nadaję się do tego. Choć taki wieśniak w reklamie nawet jest śmieszny. Ale co tam, spróbowałem i wiem, że wolę skoki. Przynajmniej podjadłem sobie trochę na planie - skomentował swój występ wiślanin.

Obraz
© (fot. edytor)

Według szacunków fachowców najweselszy z naszych kadrowiczów maksymalnie za kontrakt reklamowy mógłby zainkasować 200 tysięcy złotych. Jak obliczono wartość zaprezentowanych w trakcie sezonu materiałów związanych z Żyłą sponsorów wyniosła 42 miliony złotych. Lepsi są tylko mistrz świata z Val di Fiemme Kamil Stoch (26 l.) oraz zwyciężczyni Tour de Ski i klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w biegach narciarskich Justyna Kowalczyk (30 l.), którzy zapewnili swoim sponsorom promocję o wartości 83 i 100 milionów złotych.

Żyła zapewne pojawi się jeszcze w kolejnych reklamach. Jest obecnie najpopularniejszym w internecie polskim sportowcem. Jego oficjalny profil w portalu społecznościowym polubiło już prawie 550 tysięcy osób. Skoczek ma już więcej fanów niż cieszący się jeszcze niedawno największym zainteresowaniem piłkarze Robert Lewandowski (25 l.) i Wojciech Szczęsny (23 l.). Pierwszy z nich ma jednak 330 tysięcy fanów, a drugi 280 tysięcy.

Wybrane dla Ciebie

Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Chcą likwidacji tych monet. Petycja trafiła do prezydenta
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Duża zmiana w OC. Kierowcy się ucieszą
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Porażka systemu kaucyjnego? Polacy zabrali głos
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Polskie lotnisko zamknięte na 3 miesiące? Szykuje się na "plan B"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Masowe zwolnienia w Łodzi. "Firma odwróciła się plecami"
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Rosyjskie drony w Polsce. Terytorialsi w gotowości. Co z pracą?
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Media w Rosji o dronach w Polsce. Skandaliczne zdania o Rzeszowie
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Rosyjskie drony spadły w Polsce. Lokalni przedsiębiorcy komentują
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Nie pojechali na wakacje. Domagają się 29 tys. zł odszkodowania
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Zamknięcie granicy z Białorusią. Ci przedsiębiorcy mają z tym problem
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Setki milionów długów. Ogromny problem sezonowej gastronomii
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy
Senior wciąż nie daje znaku. Rodzina oskarża dom pomocy