Zmysłowe królestwo nadzienia w telewizji
W grudniu wystartuje telewizyjna kampania reklamowa firmy
Mieszko. Motywem przewodnim kampanii będzie pełen emocji i elegancji spot
reklamowy pod hasłem "Mieszko. Królestwo Nadzienia".
26.11.2010 09:53
Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie kluczowych marek w portfelu Mieszko. Spot koncentruje się na strategicznych produktach upominkowych: bombonierkach Amoretta, Chocoladorro i Cherrissimo.
Film reklamowy jest wizualnie wysmakowaną historią o emocjach i pięknie wyjątkowych chwil. Składa się z trzech części, z których każda dedykowana jest innym uczuciom. Piękne zdjęcia bohaterów i czekoladek oraz zmysłowa muzyka stanowią dodatkowe atuty spotu.
Kampania skoncentrowana będzie głównie w stacjach ogólnopolskich TVP1, TVP2, TVN i POLSAT a uzupełniać ją będą stacje tematyczne: FoxLife, Kuchnia TV, Zone Club, Movies24, Universal Channel, Canal+, Zone Romantica, AXN Crime, BBC Lifestyle, BBC Knowledge. Spot będzie emitowany w dwóch wersjach 30" i 15".
Kampania prowadzona w okresie świąteczno - noworocznym jest kolejnym etapem budowania znajomości marki Mieszko jako brandu parasolowego produktów czekoladowych oraz wzmacniania znajomości brandów indywidualnych segmentu produktów upominkowych, takich jak: Chocoladorro, Cherrissimo oraz Amoretta. Za przygotowanie filmu reklamowego odpowiada agencja S4, zakup mediów powierzono natomiast domowi mediowemu Maxus.
Firma Mieszko SA, jeden z najbardziej znanych polskich producentów słodyczy, działa na rynku od 1993 r. Obecnie firma dysponuje dwoma zakładami produkcyjnymi w Raciborzu i jednym w Warszawie, w których zatrudnia ponad 800 osób. Mieszko produkuje karmelki, wyroby czekoladowe i wafle na rynek Polski oraz na eksport (ponad 20 procent produkcji) do krajów UE, Stanów Zjednoczonych i Rosji. Najbardziej znane produkty firmy to cukierki musujące Zozole - lider na rynku cukierków musujących, Amoretta, Cherrissimo, Chocoladorro, czekoladki Michaszki, karmelki Frutis.
Autor: IP