Zmysłowe królestwo nadzienia w telewizji

W grudniu wystartuje telewizyjna kampania reklamowa firmy
Mieszko. Motywem przewodnim kampanii będzie pełen emocji i elegancji spot
reklamowy pod hasłem "Mieszko. Królestwo Nadzienia".

Obraz
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Głównym celem kampanii jest zaprezentowanie kluczowych marek w portfelu Mieszko. Spot koncentruje się na strategicznych produktach upominkowych: bombonierkach Amoretta, Chocoladorro i Cherrissimo.

Film reklamowy jest wizualnie wysmakowaną historią o emocjach i pięknie wyjątkowych chwil. Składa się z trzech części, z których każda dedykowana jest innym uczuciom. Piękne zdjęcia bohaterów i czekoladek oraz zmysłowa muzyka stanowią dodatkowe atuty spotu.

Kampania skoncentrowana będzie głównie w stacjach ogólnopolskich TVP1, TVP2, TVN i POLSAT a uzupełniać ją będą stacje tematyczne: FoxLife, Kuchnia TV, Zone Club, Movies24, Universal Channel, Canal+, Zone Romantica, AXN Crime, BBC Lifestyle, BBC Knowledge. Spot będzie emitowany w dwóch wersjach 30" i 15".

Kampania prowadzona w okresie świąteczno - noworocznym jest kolejnym etapem budowania znajomości marki Mieszko jako brandu parasolowego produktów czekoladowych oraz wzmacniania znajomości brandów indywidualnych segmentu produktów upominkowych, takich jak: Chocoladorro, Cherrissimo oraz Amoretta. Za przygotowanie filmu reklamowego odpowiada agencja S4, zakup mediów powierzono natomiast domowi mediowemu Maxus.

Firma Mieszko SA, jeden z najbardziej znanych polskich producentów słodyczy, działa na rynku od 1993 r. Obecnie firma dysponuje dwoma zakładami produkcyjnymi w Raciborzu i jednym w Warszawie, w których zatrudnia ponad 800 osób. Mieszko produkuje karmelki, wyroby czekoladowe i wafle na rynek Polski oraz na eksport (ponad 20 procent produkcji) do krajów UE, Stanów Zjednoczonych i Rosji. Najbardziej znane produkty firmy to cukierki musujące Zozole - lider na rynku cukierków musujących, Amoretta, Cherrissimo, Chocoladorro, czekoladki Michaszki, karmelki Frutis.

Autor: IP

Wybrane dla Ciebie
Nowe źródło zarobku dla handlarzy autami. Padł rekord
Nowe źródło zarobku dla handlarzy autami. Padł rekord
Słynna sieć restauracji w USA wstaje z kolan. Oto nowy plan
Słynna sieć restauracji w USA wstaje z kolan. Oto nowy plan
Podpaski zamiast elektroniki. Straty na 90 tys. zł. Sąd wydał wyrok
Podpaski zamiast elektroniki. Straty na 90 tys. zł. Sąd wydał wyrok
Mamy dwóch nowych lottomilionerów. Zarobili po kilkanaście milionów
Mamy dwóch nowych lottomilionerów. Zarobili po kilkanaście milionów
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało