Adamiakowa nadal w polskiej kadrze
Biedronka przez kolejne lata będzie sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Umowa pomiędzy PZPN a największą siecią handlową w kraju została podpisana na cztery lata.
29.05.2014 | aktual.: 02.06.2014 13:09
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że mamy dobrego sponsora, który utożsamia się z reprezentacją Polski i jest jej wierny na dobre i złe. Nasza dotychczasowa współpraca układa się wzorcowo i jestem przekonany, że czekają nas kolejne cztery lata owocnej współpracy - mówi Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Dotychczasowa umowa kończyła się w czerwcu i obowiązywała od 30 czerwca 2010 roku. W tym czasie twarzą Biedronki został Kuba Błaszczykowski oraz wykreowana na potrzeby kampanii reklamowej Adamiakowa, którą w kadrze sprawdzał dziś już były selekcjoner Franciszek Smuda.
Strony nie ujawniają wartości kontraktu. Choć nasza reprezentacja w ostatnich latach raczej zawodzi, to jednak ze współpracy z PZPN Biedronka jest zadowolona.
- Nie jesteśmy partnerem reprezentacji dlatego, że ta wygrywa mecze. Robimy to, bo to sport powszechny. Wspieramy zresztą nie tylko pierwszą reprezentację, ale także wszystkie grupy wiekowe dzieci z domów dziecka. Jedna z nich zdobyła w zeszłym roku mistrzostwo świata - mówi WP.PL Alfred Kubczak, dyrektor relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska, właścicielu sieci sklepów Biedronka.
Jak dodaje, współpraca pomiędzy jego firmą a PZPN w nowym kontrakcie została rozszerzona. Od teraz Biedronka będzie też sponsorować reprezentację kobiet.
- Chcemy ten fakt wykorzystać w działaniach marketingowych podkreślając, że każdy może grać w piłkę nożną. Nie ma jednak jeszcze dokładnie zaplanowanych kampanii - mówi Kubczak.