Agora nie dostrzega elementów uzasadniających istotną poprawę na rynku reklamy w '10
23.02. Warszawa (PAP) - Agora opierając się na wskaźnikach dotyczącej stanu polskiej gospodarki nie dostrzega elementów uzasadniających istotną poprawę na rynku reklamy w 2010 roku...
23.02. Warszawa (PAP) - Agora opierając się na wskaźnikach dotyczącej stanu polskiej gospodarki nie dostrzega elementów uzasadniających istotną poprawę na rynku reklamy w 2010 roku - poinformowała Agora w komunikacie prasowym.
"Kondycja rynku reklamy w 2010 r. zależy w istotnej mierze od stanu polskiej gospodarki, w szczególności poziomu inwestycji przedsiębiorstw, skali napływu środków z Unii Europejskiej oraz poziomu konsumpcji indywidualnej. Opierając się m.in. na wartości tych wskaźników w 2009 r., nie dostrzegamy elementów uzasadniających istotną poprawę na rynku reklamy w 2010 r" - podała spółka w komunikacie prasowym.
Agora szacuje, że rynek reklamy spadł w 2009 r. o 13 proc. do 7,1 mld zł.(PAP)
bas/ gor/