Agora w 2014 roku spodziewa się 0‑2 proc. wzrostu rynku reklamy
03.03. Warszawa (PAP) - Grupa Agory prognozuje, że w 2014 roku rynek reklamy wzrośnie o 0-2 proc. Spadki w kluczowym dla spółki segmencie dzienników wyniosą 20-24 proc. - podała...
03.03.2014 | aktual.: 03.03.2014 08:08
03.03. Warszawa (PAP) - Grupa Agory prognozuje, że w 2014 roku rynek reklamy wzrośnie o 0-2 proc. Spadki w kluczowym dla spółki segmencie dzienników wyniosą 20-24 proc. - podała Agora w raporcie kwartalnym.
Według szacunków spółki 9-13 proc. spadku zanotuje segment czasopism.
W 2014 roku o 1-4 proc. wzrosną wydatki na reklamę w telewizji, o 0-3 proc. w radiu, o 2-5 proc. w kinach i o 5-8 proc. w internecie.
Według szacunków Agory reklama zewnętrzna w 2014 roku może zanotować dynamikę od 1 proc. spadku do 2 proc. wzrostu. (PAP)
kam/