Allianz odkrywa Facebooka dla ubezpieczeń

Allianz jako pierwszy nad Wisłą rozpoczął sprzedaż polis za pomocą social mediów - pisze środowy "Puls Biznesu".

Allianz odkrywa Facebooka dla ubezpieczeń
Źródło zdjęć: © WP.PL | Marco Paköeningrat/Flickr.com/CC 2.0

22.03.2017 06:34

"Wiele innowacji przychodzi do polskiej branży ubezpieczeniowej z Zachodu. Zdarzają się jednak wyjątki. Niewątpliwie jest nim to, co wydarzyło się w Allianz Polska. Ubezpieczyciel rozpoczął sprzedaż polis przez Facebooka. Robi to nie tylko jako pierwszy w Polsce, ale także pierwszy w grupie Allianz i jeden z pierwszych na świecie" - czytamy.

Jak podaje gazeta, sprzedaż ubezpieczeń w rzeczywistości odbywa się za pomocą stanowiącego część serwisu społecznościowego czatu Messenger. W ramach swojego fanpage'a Allianz implementował do czatu bota, który automatycznie komunikuje się z klientem i za pomocą pytań prowadzi go przez proces sprzedaży polisy. Na początek zakład zdecydował się umożliwić w tym kanale zakup prostych polis turystycznych.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)