Awaria w Alior Banku zażegnana. Klienci nie mogli zalogować się na konto
Awaria w Alior Banku. Nie można zalogować się do bankowości internetowej, a nasz czytelnik poinformował dodatkowo przez #dziejesie, że nie działają również infolinie. Bank zapewnił już, że udało się rozwiązać problemy.
01.07.2020 | aktual.: 01.07.2020 16:23
AKTUALIZACJA: Po godzinie 14 bank poinformował na Facebooku, że awaria została już naprawiona.
Taki komunikat widzą klienci, którzy chcą zalogować się na swoje konto.
Bank nazywa brak możliwości zalogowania się "przerwą techniczną", która może potrwać do kilku godzin.
"Nie działa: bankowość internetowa Alior Online, aplikacja mobilna Alior Mobile, system BusinessPro i Kantor Walutowy" - napisał bank. "Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej usunąć awarię. Przewidujemy, że potrawa ona do godzin popołudniowych. Jak tylko przywrócimy normalne działanie naszych systemów" - dodaje bank.
Bank przeprasza swoich klientów i mówi, że zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji. Zapewnia, że przelewy można robić w placówkach bankowych, zaznacza jednak, że te pracują w niepełnym zakresie.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.