Trwa ładowanie...
d3dav1o

Awaria w Alior Banku zażegnana. Klienci nie mogli zalogować się na konto

Awaria w Alior Banku. Nie można zalogować się do bankowości internetowej, a nasz czytelnik poinformował dodatkowo przez #dziejesie, że nie działają również infolinie. Bank zapewnił już, że udało się rozwiązać problemy.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Bank przyznaje: są problemy.
Bank przyznaje: są problemy. (Getty Images, NurPhoto)
d3dav1o

AKTUALIZACJA: Po godzinie 14 bank poinformował na Facebooku, że awaria została już naprawiona.

Taki komunikat widzą klienci, którzy chcą zalogować się na swoje konto.

Bank nazywa brak możliwości zalogowania się "przerwą techniczną", która może potrwać do kilku godzin.

d3dav1o

"Nie działa: bankowość internetowa Alior Online, aplikacja mobilna Alior Mobile, system BusinessPro i Kantor Walutowy" - napisał bank. "Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej usunąć awarię. Przewidujemy, że potrawa ona do godzin popołudniowych. Jak tylko przywrócimy normalne działanie naszych systemów" - dodaje bank.

Bank przeprasza swoich klientów i mówi, że zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji. Zapewnia, że przelewy można robić w placówkach bankowych, zaznacza jednak, że te pracują w niepełnym zakresie.

Obejrzyj także: Kowalskiemu będzie trudniej uzyskać kredyt. "Przynajmniej przez dwa lata"

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d3dav1o

Podziel się opinią

Share

d3dav1o

d3dav1o