Trwa ładowanie...

Awaria w dużym banku. Brak dostępu do aplikacji

Klienci Santander Bank Polska nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej. Nie działa też Blik i kantor online. Bank zapewnia, że pracuje nad naprawieniem systemu.

Klienci Santandera nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej.Klienci Santandera nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej.Źródło: money.pl, fot: Rafał Parczewski
d1gguto
d1gguto

Problemy klienci banku zaczęli zgłaszać po godz. 11. Nie działa przede wszystkim aplikacja mobilna.

"Poniedziałek 11:40, apka nie działa, blik nie działa, podpis mobilny nie działa" - pisze na Facebooku pan Cezary, klient Santandera.

Użytkownicy piszą też, że nie mają dostępu do kantoru online, a serwis internetowy przy logowaniu przez komputer działa bardzo wolno.

"Wiemy o występujących utrudnieniach i pracujemy już nad ich usunięciem. Prosimy o chwilę cierpliwości" - odpowiada bank i przeprasza za kłopoty.

Oszustwa w dobie pandemii. "Banki przerzucają ciężar na klientów"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1gguto
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1gguto