Awaria w dużym banku. Brak dostępu do aplikacji
Klienci Santander Bank Polska nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej. Nie działa też Blik i kantor online. Bank zapewnia, że pracuje nad naprawieniem systemu.
Klienci Santandera nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej.
oprac. WZ
14.09.2020 12:27
Problemy klienci banku zaczęli zgłaszać po godz. 11. Nie działa przede wszystkim aplikacja mobilna.
"Poniedziałek 11:40, apka nie działa, blik nie działa, podpis mobilny nie działa" - pisze na Facebooku pan Cezary, klient Santandera.
Użytkownicy piszą też, że nie mają dostępu do kantoru online, a serwis internetowy przy logowaniu przez komputer działa bardzo wolno.
"Wiemy o występujących utrudnieniach i pracujemy już nad ich usunięciem. Prosimy o chwilę cierpliwości" - odpowiada bank i przeprasza za kłopoty.