Trwa ładowanie...
d1ao4so

Awaria w dużym banku. Brak dostępu do aplikacji

Klienci Santander Bank Polska nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej. Nie działa też Blik i kantor online. Bank zapewnia, że pracuje nad naprawieniem systemu.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Klienci Santandera nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej.
Klienci Santandera nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej. (money.pl, Fot: Rafał Parczewski)
d1ao4so

Problemy klienci banku zaczęli zgłaszać po godz. 11. Nie działa przede wszystkim aplikacja mobilna.

"Poniedziałek 11:40, apka nie działa, blik nie działa, podpis mobilny nie działa" - pisze na Facebooku pan Cezary, klient Santandera.

Użytkownicy piszą też, że nie mają dostępu do kantoru online, a serwis internetowy przy logowaniu przez komputer działa bardzo wolno.

d1ao4so

"Wiemy o występujących utrudnieniach i pracujemy już nad ich usunięciem. Prosimy o chwilę cierpliwości" - odpowiada bank i przeprasza za kłopoty.

Oszustwa w dobie pandemii. "Banki przerzucają ciężar na klientów"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

d1ao4so

Podziel się opinią

Share
d1ao4so
d1ao4so