Trwa ładowanie...

Banki polują na graczy. Programy lojalnościowe i postacie z gier na kartach płatniczych to dopiero początek

Banki oferują graczom coraz to nowe rozwiązania, w skład której wchodzą m.in. programy lojalnościowe. Jako pierwszy szlak przetarł Alior Bank, po którym parol na nowych klientów zagięła reszta branży.

Banki polują na graczy. Programy lojalnościowe i postacie z gier na kartach płatniczych to dopiero początekŹródło: Wikimedia Commons
dyp0hdf
dyp0hdf

Banki polują na graczy. Programy lojalnościowe i postacie z gier na kartach płatniczych to dopiero początek

Banki celują w graczy, którzy stanowią sporą, do tej pory niezagospodarowaną grupę klientów, których można zwabić ciekawymi produktami. Mowa m.in. o specjalnych kartach lub zniżek i programach lojalnościowych. na cyfrowe dobra.

Podatek bankowy do zniesienia? "To pomoże całej gospodarce"

Jako pierwszy kartę dla graczy League of Legends wprowadził Alior Bank, który wiosną tego roku wprowadził kartę . Na awersie karty umieszczono jedną z bohaterek gry. Podobny produkt znalazł się także w ofercie Getin Banku i Credit Agricole.

Banki polują na graczy. Programy lojalnościowe i postacie z gier na kartach płatniczych to dopiero początek

Banki oferują również specjalne karty, dzięki którym ich klienci mogą otrzymać 1000 punktów powitalnych. Warunkiem jest dokonanie co najmniej pięciu transakcji na łączną kwotę min. 50 zł. Jednym z benefitów po skorzystaniu z promocji jest podwojenie pierwszego zamówienia paczki o wartości 650 RP (taryfa w grze League of Legends).

W stronę graczy zerkają również firmy ubezpieczeniowe. Tym samym Europa Ubezpieczenia wprowadziły rozwiązanie pod nazwą Gshield.gg. Polisa chroni wszystkie płatności i transakcje, które są powiązane z danym kontem oraz w razie uszkodzenia sprzętu gamingowego, pozwolą naprawić go lub wymienić na nowy.

dyp0hdf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dyp0hdf