Sklep Netto - u zbiegu ulic Tysiąclecia i 11 Listopada - został otwarty o 8:00. Wszystko odbyło się uroczyście - przecięto nawet wstęgę i wpuszczono pierwszych klientów. Netto postawiło na atrakcyjne konkursy i atrakcje. Przykładowo, od 9:00, co godzinę można było wygrać kosz piknikowy o wartości 50 zł.
Herbata, muzyka i zabawy dla dzieci
Klienci byli częstowani herbatą i mogli spróbować różnych smakołyków prezentowanych na licznych stoiskach. Wszystkiemu towarzyszyła muzyka. Była nawet fotościanka i specjalny konkurs.
Netto wyszło naprzeciw rodzinom i zaoferowało dzieciom animację. Wszystkie te atrakcje przebiła jednak niezwykle atrakcyjna promocja.
O co poszło? O kurczaki
Jak podaje Dziennik Zachodni absolutnym hitem otwarcia okazała się promocja na piersi z kurczaka. Oferowano je w cenie około 9,50 zł za kilogram. Mieszkańcy Dąbrowy Górniczej zaczęli przepychać się do stoiska z kurczakami. Dochodziło niemal do rękoczynów. W sklepie rozgorzała prawdziwa bitwa o drób.
Zobaczcie sami:
Wideo dzięki uprzejmości pana Adama Pawlaka.
Polacy uwielbiają promocje i są w stanie wiele zrobić, by zdobyć wymarzony produkt w promocyjnej cenie. Zresztą niekoniecznie wymarzony. Zwykłe produkty spożywcze potrafią wywołać zamieszki. Największe bójki spowodowała chyba promocja Lidla na kurtki we wrześniu 2017 r. Do rękoczynów dochodziło niemal w całej Polsce: Sosnowcu, Sieradzu, Nowym Sączu czy Białymstoku.