Biżuteria Kruka dla czytelników prasy fachowej INFOR Ekspert
INFOR Ekspert Sp. z o.o. - wydawca m.in. "Personelu i zarządzania" czy "MONITORA księgowego" - zakończył właśnie prace nad przygotowaniem wrześniowej kampanii marketingowej promującej ofertę na 2010 rok.
18.08.2009 | aktual.: 18.08.2009 10:32
Spółka należy do Holdingu INFOR PL S.A. , który ponad 20 lat jest liderem na rynku informacji profesjonalnej w Polsce. W przyszłorocznej ofercie pojawiają się nowe czasopisma i informacyjne produkty internetowe. Klienci otrzymają komplety srebrnej biżuterii, książki o tematyce profesjonalnej, kalendarze i atrakcyjne rabaty.
W 2010 roku wiodący portal biznesowy INFOR.PL, należący do Holdingu INFOR PL S.A., obchodzi dziesięciolecie istnienia. Z okazji jubileuszu portalu INFOR Ekspert postanowił odświeżyć ofertę i jeszcze lepiej zadbać o Klientów. Jak zapowiada Aneta Kowalska - Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży spółki - tegoroczna oferta będzie wyjątkowo ekskluzywna: "Stawiamy przede wszystkim na wysoki poziom naszych publikacji i uważamy, że naszym Klientom należą się wartościowe prezenty. Strategia ciągłego doskonalenia oferty stała się podstawą do podjęcia decyzji o wprowadzeniu na rynek linii nowych ekskluzywnych publikacji elektronicznych z grupy INFOR LEX oraz nowych czasopism przeznaczonych dla najbardziej wymagających Klientów. Naszym celem było konsekwentne dostosowanie działań marketingowych do tak skomponowanej oferty produktowej."
Za każdą opłaconą publikację na 2010 rok w prenumeracie redakcyjnej Klienci INFOR-u dostaną komplet srebrnej biżuterii firmy Kruk (do wyboru spośród trzech modeli) lub książkę o charakterze poradniczym z wybranej dziedziny. Dodatkowo każda firma, która opłaci prenumeratę na 2010 rok otrzyma biznesowy kalendarz książkowy i zostanie objęta programem lojalnościowym Klub INFOR-u. Nowoczesne materiały promocyjne (foldery, listy, zaproszenia) zaprojektowane zostały wg spójnej, eleganckiej linii graficznej, dopasowanej do oferty. Wizytówką oferty będzie strona www.infor.pl/oferta2010 . Wzorem lat ubiegłych główną drogą dotarcia do Klientów pozostaną kampanie w portalu INFOR.PL oraz na łamach własnych czasopism. Wsparcie promocyjne mają stanowić również kampanie w zewnętrznych serwisach tematycznych.
WP.pl