Biżuteria Kruka dla czytelników prasy fachowej INFOR Ekspert

INFOR Ekspert Sp. z o.o. - wydawca m.in. "Personelu i zarządzania" czy "MONITORA księgowego" - zakończył właśnie prace nad przygotowaniem wrześniowej kampanii marketingowej promującej ofertę na 2010 rok.

Biżuteria W. Kruk
Źródło zdjęć: © W. Kruk

Spółka należy do Holdingu INFOR PL S.A. , który ponad 20 lat jest liderem na rynku informacji profesjonalnej w Polsce. W przyszłorocznej ofercie pojawiają się nowe czasopisma i informacyjne produkty internetowe. Klienci otrzymają komplety srebrnej biżuterii, książki o tematyce profesjonalnej, kalendarze i atrakcyjne rabaty.

W 2010 roku wiodący portal biznesowy INFOR.PL, należący do Holdingu INFOR PL S.A., obchodzi dziesięciolecie istnienia. Z okazji jubileuszu portalu INFOR Ekspert postanowił odświeżyć ofertę i jeszcze lepiej zadbać o Klientów. Jak zapowiada Aneta Kowalska - Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży spółki - tegoroczna oferta będzie wyjątkowo ekskluzywna: "Stawiamy przede wszystkim na wysoki poziom naszych publikacji i uważamy, że naszym Klientom należą się wartościowe prezenty. Strategia ciągłego doskonalenia oferty stała się podstawą do podjęcia decyzji o wprowadzeniu na rynek linii nowych ekskluzywnych publikacji elektronicznych z grupy INFOR LEX oraz nowych czasopism przeznaczonych dla najbardziej wymagających Klientów. Naszym celem było konsekwentne dostosowanie działań marketingowych do tak skomponowanej oferty produktowej."

Za każdą opłaconą publikację na 2010 rok w prenumeracie redakcyjnej Klienci INFOR-u dostaną komplet srebrnej biżuterii firmy Kruk (do wyboru spośród trzech modeli) lub książkę o charakterze poradniczym z wybranej dziedziny. Dodatkowo każda firma, która opłaci prenumeratę na 2010 rok otrzyma biznesowy kalendarz książkowy i zostanie objęta programem lojalnościowym Klub INFOR-u. Nowoczesne materiały promocyjne (foldery, listy, zaproszenia) zaprojektowane zostały wg spójnej, eleganckiej linii graficznej, dopasowanej do oferty. Wizytówką oferty będzie strona www.infor.pl/oferta2010 . Wzorem lat ubiegłych główną drogą dotarcia do Klientów pozostaną kampanie w portalu INFOR.PL oraz na łamach własnych czasopism. Wsparcie promocyjne mają stanowić również kampanie w zewnętrznych serwisach tematycznych.

WP.pl

Wybrane dla Ciebie
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Emerytura w wieku 40 lat. Policzyli, ile musisz mieć kapitału
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Jak zwiększyć emeryturę z KRUS i ZUS? Nie każdy o tym wie
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Rywal KFC szturmem podbija Polskę. Otwiera 7 nowych lokali
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
Wpłata na konto. Od takiej kwoty bank zawiadomi skarbówkę
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
To koniec znanego browaru. Burmistrz miasta z nazwy marki zabrał głos
Ceny węgla na Śląsku. Tu kupisz opał najtaniej
Ceny węgla na Śląsku. Tu kupisz opał najtaniej
Coś dla fanów Eurojackpot. Matematyk policzył szanse na wygraną
Coś dla fanów Eurojackpot. Matematyk policzył szanse na wygraną
Pomarańczowe worki na śmieci w kolejnej gminie. Co do nich wrzucić?
Pomarańczowe worki na śmieci w kolejnej gminie. Co do nich wrzucić?
Włoska sieciówka wkracza do Polski. Już otworzyła pierwszy sklep
Włoska sieciówka wkracza do Polski. Już otworzyła pierwszy sklep
Wyniki kontroli PIP w firmie miliardera katolika. Ruszy postępowanie
Wyniki kontroli PIP w firmie miliardera katolika. Ruszy postępowanie
Załamała się, gdy zobaczyła rachunki za prąd. "Płacę jak za pałac"
Załamała się, gdy zobaczyła rachunki za prąd. "Płacę jak za pałac"
Niemcy wysłali ziemniaki do Polski. Zarobili ponad 130 mln zł
Niemcy wysłali ziemniaki do Polski. Zarobili ponad 130 mln zł