Biżuteria Kruka dla czytelników prasy fachowej INFOR Ekspert

INFOR Ekspert Sp. z o.o. - wydawca m.in. "Personelu i zarządzania" czy "MONITORA księgowego" - zakończył właśnie prace nad przygotowaniem wrześniowej kampanii marketingowej promującej ofertę na 2010 rok.

Biżuteria W. Kruk
Źródło zdjęć: © W. Kruk

Spółka należy do Holdingu INFOR PL S.A. , który ponad 20 lat jest liderem na rynku informacji profesjonalnej w Polsce. W przyszłorocznej ofercie pojawiają się nowe czasopisma i informacyjne produkty internetowe. Klienci otrzymają komplety srebrnej biżuterii, książki o tematyce profesjonalnej, kalendarze i atrakcyjne rabaty.

W 2010 roku wiodący portal biznesowy INFOR.PL, należący do Holdingu INFOR PL S.A., obchodzi dziesięciolecie istnienia. Z okazji jubileuszu portalu INFOR Ekspert postanowił odświeżyć ofertę i jeszcze lepiej zadbać o Klientów. Jak zapowiada Aneta Kowalska - Dyrektor Biura Marketingu i Sprzedaży spółki - tegoroczna oferta będzie wyjątkowo ekskluzywna: "Stawiamy przede wszystkim na wysoki poziom naszych publikacji i uważamy, że naszym Klientom należą się wartościowe prezenty. Strategia ciągłego doskonalenia oferty stała się podstawą do podjęcia decyzji o wprowadzeniu na rynek linii nowych ekskluzywnych publikacji elektronicznych z grupy INFOR LEX oraz nowych czasopism przeznaczonych dla najbardziej wymagających Klientów. Naszym celem było konsekwentne dostosowanie działań marketingowych do tak skomponowanej oferty produktowej."

Za każdą opłaconą publikację na 2010 rok w prenumeracie redakcyjnej Klienci INFOR-u dostaną komplet srebrnej biżuterii firmy Kruk (do wyboru spośród trzech modeli) lub książkę o charakterze poradniczym z wybranej dziedziny. Dodatkowo każda firma, która opłaci prenumeratę na 2010 rok otrzyma biznesowy kalendarz książkowy i zostanie objęta programem lojalnościowym Klub INFOR-u. Nowoczesne materiały promocyjne (foldery, listy, zaproszenia) zaprojektowane zostały wg spójnej, eleganckiej linii graficznej, dopasowanej do oferty. Wizytówką oferty będzie strona www.infor.pl/oferta2010 . Wzorem lat ubiegłych główną drogą dotarcia do Klientów pozostaną kampanie w portalu INFOR.PL oraz na łamach własnych czasopism. Wsparcie promocyjne mają stanowić również kampanie w zewnętrznych serwisach tematycznych.

WP.pl

Wybrane dla Ciebie

Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Od tego zależą ceny nagrobków. Właściciel zakładu ujawnia
Od tego zależą ceny nagrobków. Właściciel zakładu ujawnia
Jedna decyzja i emerytura będzie wyższa. ZUS potwierdza
Jedna decyzja i emerytura będzie wyższa. ZUS potwierdza
Ceny prądu zamrożone do końca roku. A co potem? Padła ważna deklaracja
Ceny prądu zamrożone do końca roku. A co potem? Padła ważna deklaracja
Nowy obowiązek dla budujących i remontujących domy. Chodzi o światłowód
Nowy obowiązek dla budujących i remontujących domy. Chodzi o światłowód
Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje