Trwa ładowanie...

Były poseł wściekły na Lidla. "Był deszcz i nie zauważyłem informacji"

"95 zł za 15 minut parkowania. Jesteście zwyczajnymi złodziejami" - napisał na platformie X Krzysztof Lisek. Były poseł przyznał, że nie pobrał biletu z parkomatu, dlatego dostał wezwanie do zapłaty 95 zł za parkowanie przy sklepie Lidl. Zapowiedział, że sprawę skieruje do UOKIK.

Były poseł Krzysztof Lisek dostał wezwanie do zapłaty 95 zł za parkowanie przy sklepie Lidl
Były poseł Krzysztof Lisek dostał wezwanie do zapłaty 95 zł za parkowanie przy sklepie Lidl Źródło: AgencjaWyborcza.pl, East News, fot: Marta Dudzinska, Wojciech Strozyk
d19whoq
d19whoq

Były poseł PO Krzysztof Lisek w czwartek zamieścił w mediach społecznościowych wpis, w którym poinformował, że otrzymał wezwanie do zapłaty 95 zł za parkowanie przy sklepie Lidl w Warszawie.

Zrobiłem w Warszawie zakupy w Lidl. Zakupy 150 zł. Plus 95 zł za 15 minut parkowania. Jesteście zwyczajnymi złodziejami. To moje ostatnie zakupy w tej sieci — napisał były poseł Krzysztof Lisek w serwisie X.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Za rolę w "rodzinka.pl" kupiłem sobie mieszkanie - Tomasz Karolak - Biznes Klasa #10

Krzysztof Lisek: "95 złotych za 15 minut parkowania"

Były poseł i europarlamentarzysta odpowiedział na pytanie internauty, że nie wiedział o konieczności pobrania biletu parkingowego przy sklepie Lidl. "Był deszcz i nie zauważyłem informacji" — dodał w innym wpisie.

d19whoq

Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska przekazała redakcji portalu tvn24.pl, że wszystkie parkingi przed sklepami Lidl Polska są bezpłatne dla klientów "na czas dokonywania zakupów" po pobraniu biletu z parkomatu.

— Część spośród naszych parkingów wyposażona jest w systemy parkingowe, które chronią przed nieuprawnionym korzystaniem z miejsc postojowych, jednak i tam parkowanie jest bezpłatne pod warunkiem pobrania z parkometru i umieszczenia za szybą darmowego biletu lub zarejestrowania się w aplikacji APCOA Flow. Stosujemy to rozwiązanie tylko w przypadku, gdy istnieje realny problem z parkowaniem sygnalizowany przez naszych klientów — wyjaśniła Robaszkiewicz w rozmowie z portalem tvn24.pl.

Krzysztof Lisek określił opłatę za parkowanie przy sklepie Lidl jako niesprawiedliwą. Podkreślił, że napisało do niego w tej sprawie wiele osób. Lisek skierował sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d19whoq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d19whoq