Carlsberg Polska wraca na rynek z piwem Okocim

Carlsberg Polska powraca na rynek piw jasnych pełnych z marką Okocim. Pod tym brandem będą też sprzedawane piwa pszeniczne, pozostaje też w sprzedaży Okocim Mocne.

Carlsberg Polska wraca na rynek z piwem Okocim
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty piwa Okocim: Premium Pils i Pszeniczne. Będą one dostępne w bezzwrotnych butelkach z tradycyjnymi grawerkami i krawatkami. Premium Pils i Okocim Mocne dostępne mają być też w puszkach 0,5 l. Premium Pils zawiera 12 proc. ekstraktu i 5,6 proc. alkoholu i jest opisywane jako mające wyważony smak z wyczuwalną goryczką, natomiast Pszeniczne zawiera 11,8 proc. ekstraktu i 5 proc. alkoholu, charakteryzując się korzennym aromatem.

Zarówno nowe, jak i dostępne dotychczas warianty Okocimia pojawią się w sprzedaży w bezzwrotnej butelce z tradycyjną grawerką, krawatką oraz odświeżonym logo marki z wizerunkiem koziołka. Identyfikacja wizualna Premium Pils jest oparta na kolorze zielonym, a Pszenicznego na żółtym i złotym.

_ Zdecydowaliśmy się na ważny dla nas krok, wprowadzenie marki Okocim Premium Pils do ogólnopolskiej dystrybucji w nowym opakowaniu. Prowadzone w czasie przygotowań badania konsumenckie pozwalają nam wierzyć, że smak Okocimia w nowej oprawie spotka się z bardzo dobrym przyjęciem rynku _- przekonuje Aldona Szczerba, marketing manager w Carlsberg Polska.

Koncepcję wizualizacji i opracowania graficznego nowych opakowań Okocimia przygotowała londyńska agencja LFH Illuminating Brands. Marka Premium Pils będzie promowana w kampanii reklamowej w mediach oraz punktach sprzedaży.

JS

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)