Trwa ładowanie...
d2tomko

CB SA chce zadebiutować na NewConnect; w grudniu przeprowadzi niepubliczną emisję

25.11. Warszawa (PAP) - Producent specjalistycznych materiałów budowlanych CB SA, znajdujący się w portfelu Investors TFI, chce zadebiutować na rynku NewConnect. Spółka...

d2tomko
d2tomko

25.11. Warszawa (PAP) - Producent specjalistycznych materiałów budowlanych CB SA, znajdujący się w portfelu Investors TFI, chce zadebiutować na rynku NewConnect. Spółka przeprowadzi w grudniu tego roku niepubliczną emisję akcji, a środki z emisji wykorzysta na realizację strategii - poinformował w komunikacie Investors.

"W grudniu 2010 roku CB SA przeprowadzi niepubliczną emisję akcji, które będą przedmiotem wniosku o wprowadzenie na rynek NewConnect. Pozyskane środki zostaną przeznaczone przede wszystkim na realizację strategii spółki, która pozwoli CB umocnić pozycję producenta i realizować ekspansję spółek z grupy kapitałowej CB na nowych rynkach" - napisano w komunikacie.

Investors poinformował, że działalność grupy CB koncentruje się na produkcji i dystrybucji wyspecjalizowanych materiałów budowlanych, przede wszystkim wysokiej jakości membran i akcesoriów dachowych oraz różnorodnych siatek podtynkowych, tapet i taśm z włókna szklanego.

Firma działa na rynku od 1995 roku, posiada marki własne: Corotop - membrany dachowe oraz Rednet - siatki podtynkowe.

d2tomko

W ramach grupy kapitałowej CB SA, prócz samej spółki działają: Asglatex GmbH, spółka niemiecka produkująca siatkę podtynkową, Globau Sp. z o.o., która zajmuje się konfekcjonowaniem (przewijaniem) membran dachowych na rzecz CB SA oraz Kiosk Rednet GmbH, zajmujący się internetową sprzedażą produktów grupy CB na rynku niemieckim.

"Strategia CB SA opiera się na dwóch filarach. Pierwszy zakłada wzrost organiczny poprzez budowę nowej linii produkcji membran dachowych, co pozwoli zwiększyć rentowność marki Corotop oraz sprzedaży w dotychczasowych kanałach. Drugi filar oznacza wzrost poprzez akwizycje, tj. zwiększenie udziału w Asglatex GmbH oraz realizację nowych celów akwizycji" - napisano.

Udział rynku krajowego w sprzedaży produktów Grupy CB SA stanowi 53 proc. Kolejne 32 proc. produkcji trafia do Niemiec, a pozostałe 15 proc. na inne rynki zagraniczne, w szczególności: rosyjski, ukraiński, czeski, słowacki, rumuński i chorwacki.

Zarząd CB SA spodziewa się w tym roku przychodów ze sprzedaży 82,6 mln zł oraz zysku netto 3,8 mln zł. Prognozy na 2011 rok zakładają sprzedaż na poziomie 101 mln zł i zysk netto 5,5 mln zł. (PAP)

pam/ ana/

d2tomko
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2tomko