Ceny reklam w Polsacie idą w górę. EURO 2016 nie było najdroższe
Polsat wycenia reklamy. Disco Hit Festiwal jest droższy niż finał Euro 2016. O ile?
8 lipca rozpocznie się festiwal muzyki disco. Z okazji tego wydarzenia telewizja Polsat może żądać nawet 44,9 tys. zł za 30-sekundową reklamę, czyli aż 22,3 proc. więcej niż w lipcu ubiegłego roku - podaje Press.pl.
To o wiele więcej niż koszt reklam podczas lipcowych meczów EURO 2016. Najwyżej wyceniono czas przed meczem ćwierćfinałowym - 3 lipca transmitować będzie go Polsat - na 28,7 tys. zł. Za reklamę w trakcie finału, który przypada 10 lipca, chętnym przyjdzie zapłacić 21,2 tys. zł.
Polsat postanowił również podnieść ceny reklam przed głównym wydaniem serwisu informacyjnego. Już w lipcu za spot przed "Wydarzeniami" trzeba będzie zapłacić 22,1 tys. zł. W tym samym okresie konkurencyjne stacje obniżyły stawki - na emisję promocyjnego filmu przed "Wiadomościami" w TVP1 przyjdzie wydać 21,2 tys. zł. Mimo wszystko najdroższy jest TVN, który wycenił swój czas przed lipcowymi "Faktami" na 24,2 tys. zł.
Zobacz też: #dziejesienazywo: W niemieckiej stacji Euro 2016 nie zobaczymy?