Trwa ładowanie...

Ceny reklam w Polsacie idą w górę. EURO 2016 nie było najdroższe

Polsat wycenia reklamy. Disco Hit Festiwal jest droższy niż finał Euro 2016. O ile?

Ceny reklam w Polsacie idą w górę. EURO 2016 nie było najdroższeŹródło: WP.PL, fot: Pixabay.com/Domena publiczna
d16bm3k
d16bm3k

Biuro Reklamy Grupy Polsat rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na lipiec tego roku, podczas Disco Hit Festiwal w Kobylnicy. Za emisję reklamy przy okazji tej imprezy trzeba będzie słono zapłacić.

8 lipca rozpocznie się festiwal muzyki disco. Z okazji tego wydarzenia telewizja Polsat może żądać nawet 44,9 tys. zł za 30-sekundową reklamę, czyli aż 22,3 proc. więcej niż w lipcu ubiegłego roku - podaje Press.pl.

To o wiele więcej niż koszt reklam podczas lipcowych meczów EURO 2016. Najwyżej wyceniono czas przed meczem ćwierćfinałowym - 3 lipca transmitować będzie go Polsat - na 28,7 tys. zł. Za reklamę w trakcie finału, który przypada 10 lipca, chętnym przyjdzie zapłacić 21,2 tys. zł.
Polsat postanowił również podnieść ceny reklam przed głównym wydaniem serwisu informacyjnego. Już w lipcu za spot przed "Wydarzeniami" trzeba będzie zapłacić 22,1 tys. zł. W tym samym okresie konkurencyjne stacje obniżyły stawki - na emisję promocyjnego filmu przed "Wiadomościami" w TVP1 przyjdzie wydać 21,2 tys. zł. Mimo wszystko najdroższy jest TVN, który wycenił swój czas przed lipcowymi "Faktami" na 24,2 tys. zł.
Zobacz też: #dziejesienazywo: W niemieckiej stacji Euro 2016 nie zobaczymy?

d16bm3k
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d16bm3k

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj