Chętniej wydajemy na newsy w sieci

W Polsce w ciągu ostatniego roku w jakiejś formie (subskrypcja, e-wydanie, płatność za pojedynczy artykuł) za dostęp do najnowszych informacji zapłaciło już 20 proc. internautów. To plasuje nas w ścisłej światowej czołówce - pisze "Rzeczpospolita".

Chętniej wydajemy na newsy w sieci
Unsplash/CC0 Public Domain/pixabay

15.06.2016 | aktual.: 15.06.2016 06:43

Wyższy odsetek internautów deklarujących, że płaci za newsy, jest tylko w Norwegii (27 proc.) - wynika z najnowszej edycji prestiżowego Reuters Institute Digital News Report.

W Polsce nie dość, że ten odsetek jest relatywnie wysoki, to w tym roku wzrósł w porównaniu z poprzednim o 3 pkt. proc. Wynika to zapewne z faktu, że model płatny jest tu przez wydawców dość powszechnie stosowany. Oprócz tabloidów jakąś formę opłaty pobiera od czytelników w sieci każda ogólnopolska gazeta.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)