Cukierki z Lublina w Dubaju. Polska firma zaczyna eksport do Emiratów
Lubelska fabryka "Pszczółka" wchodzi na rynek w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Polskie cukierki będzie można kupić w tamtejszych supermarketach.
Polskie cukierki trafią do największej sieci supermarketów w Dubaju w styczniu. Dla firmy oznacza to potrojenie zarówno eksportu, jak i obrotów.
- Dubaj jest biznesowym hubem pozwalającym zaoszczędzić czas i pieniądze firmom, które myślą o ekspansji na Bliskim Wschodzie, w południowej Azji i Afryce - mówi Robert Rudnicki, prezes FC „Pszczółka”, cytowany przez Portal Spożywczy.
Fabryka Cukierków "Pszczółka" działa od 1952 roku, jest częścią Grupy Kapitałowej Krajowej Spółki Cukrowej SA i w całości jest polską firmą.
Swoje wyroby producent sprzedaje w 20 krajach na całym świecie, m.in. na Cyprze, Słowacji, w Azerbejdżanie i Niemczech. Firma planuje rozszerzyć swoją działalność m.in. o rynek w Kazachstanie.