GNB odświeża logo, na przełomie I i II otworzy placówki w nowym formacie

14.01. Warszawa (PAP) - Getin Noble Bank planuje odświeżyć logo i na przełomie stycznia i lutego otworzyć pierwsze placówki w nowym formacie - poinformował bank w poniedziałkowym...

14.01.2013 | aktual.: 14.01.2013 11:08

14.01. Warszawa (PAP) - Getin Noble Bank planuje odświeżyć logo i na przełomie stycznia i lutego otworzyć pierwsze placówki w nowym formacie - poinformował bank w poniedziałkowym komunikacie.

Bank podał, że od połowy stycznia rozpoczyna kampanię medialną promującą rachunek Getin UP. Kampania wprowadza równocześnie nowe logo i nową identyfikację wizualną banku.

"Zgodnie z założeniami strategii, utrzymując pozycję lidera rynku depozytów, Getin Bank otworzy się w tym roku na nowe grupy klientów i postawi na walkę w segmencie kont" - napisano w komunikacie.

"Nowe logo będzie od tego momentu wykorzystywane w całej komunikacji banku. Stopniowo, wraz z pojawianiem się nowych oddziałów, zastąpi też wizualizację sieci placówek" - powiedział cytowany w komunikacie Maciej Szczechura, członek zarządu Getin Noble Banku.

Przedstawiciele banku informowali wcześniej, że projekt Getin UP spowoduje, że koszty banku mogą trochę wzrosnąć, jednak celem banku na 2013 roku będzie ich ścisła kontrola.(PAP)

seb/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)