Herbapol wchodzi na rynek dżemów

Spółka ma ambitne plany. W ciągu dwóch lat chce zyskać pozycję wicelidera kategorii wartej 372 mln zł, a także napędzić wzrost całego segmentu. Debiut rynkowy dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol wspierany będzie szeroko zakrojonymi działaniami marketingowymi.

Obraz
Źródło zdjęć: © herbapol

Na sklepowe półki w całej Polsce wchodzi kompleksowa oferta dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol. Jak twierdzi firma, produkty zostały opracowane według tradycyjnych receptur z najlepszych odmian polskich owoców pochodzących z lokalnych upraw. Dżemy dostępne są w siedmiu wariantach, w tym: dżem z truskawek z Lubelszczyzny, dżem z wiśni odmiany nadwiślanka, dżem z malin odmiany polka, dżem z czarnych porzeczek z okolic Nałęczowa, dżem aksamitny truskawkowy bez pestek – opracowany specjalnie dla dzieci, a także dżemy z czereśni czy agrestu.

Produkty są już dostępne w sklepach tradycyjnych. Niebawem będzie je można również kupić w największych sieciach handlowych w całej Polsce.

- Rynek produktów dżemowych jest dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju. Od 65 lat oferujemy Polakom najwyższej jakości, zdrowe i smaczne produkty. Mając bardzo silną pozycję na rynku herbat i syropów tworzonych z wyjątkowych kompozycji owoców, w naturalny sposób uzupełniamy teraz nasze portfolio, wprowadzając na rynek dżemy, konfitury i powidła marki Herbapol - powiedział Roman Górny, prezes zarządu, dyrektor generalny w firmie Herbapol Lublin SA.

Jak tłumaczy Górny, prace nad debiutem, pomysłem i recepturą, trwały ponad dwa lata. - Jestem przekonany, że nasze produkty szybko zdobędą sympatię konsumentów, co pozwoli nam zyskać pozycję wicelidera kategorii w mniej niż dwa lata. Nie mam również wątpliwości, że nasza aktywność w tym segmencie spopularyzuje całą kategorię, dlatego spodziewam się jej wzrostu o ok. 30 proc. w ciągu nie dalej niż 5 lat - twierdzi prezes zarządu Herbapolu.

Herbapol Lublin spodziewa się, że w 2015 r. dżemy, konfitury i powidła wygenerują ok. 10 - 15 mln zł przychodów. Celem spółki na najbliższe 24 miesiące jest zyskanie pozycji wicelidera kategorii.

W perspektywie 5 lat grupa chce mieć aż 20 proc. udziałów rynkowych. W tym czasie rozwinie się również cała kategoria produktów dżemowych - Herbapol Lublin spodziewa się ok. 30 proc. wzrostu kategorii, która obecnie warta jest 372 mln zł.

Debiut marki Herbapol na rynku dżemów, konfitur i powideł wsparty będzie działaniami marketingowymi. W miejscach sprzedaży będą prowadzone specjalne akcje m.in. degustacje. Na koniec roku ruszy emisja spotu reklamowego w stacjach telewizyjnych w całej Polsce. Działania zostały zaplanowane do połowy 2015 r.

Wybrane dla Ciebie
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord