Herbapol wchodzi na rynek dżemów

Spółka ma ambitne plany. W ciągu dwóch lat chce zyskać pozycję wicelidera kategorii wartej 372 mln zł, a także napędzić wzrost całego segmentu. Debiut rynkowy dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol wspierany będzie szeroko zakrojonymi działaniami marketingowymi.

Obraz
Źródło zdjęć: © herbapol

Na sklepowe półki w całej Polsce wchodzi kompleksowa oferta dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol. Jak twierdzi firma, produkty zostały opracowane według tradycyjnych receptur z najlepszych odmian polskich owoców pochodzących z lokalnych upraw. Dżemy dostępne są w siedmiu wariantach, w tym: dżem z truskawek z Lubelszczyzny, dżem z wiśni odmiany nadwiślanka, dżem z malin odmiany polka, dżem z czarnych porzeczek z okolic Nałęczowa, dżem aksamitny truskawkowy bez pestek – opracowany specjalnie dla dzieci, a także dżemy z czereśni czy agrestu.

Produkty są już dostępne w sklepach tradycyjnych. Niebawem będzie je można również kupić w największych sieciach handlowych w całej Polsce.

- Rynek produktów dżemowych jest dla nas naturalnym kierunkiem rozwoju. Od 65 lat oferujemy Polakom najwyższej jakości, zdrowe i smaczne produkty. Mając bardzo silną pozycję na rynku herbat i syropów tworzonych z wyjątkowych kompozycji owoców, w naturalny sposób uzupełniamy teraz nasze portfolio, wprowadzając na rynek dżemy, konfitury i powidła marki Herbapol - powiedział Roman Górny, prezes zarządu, dyrektor generalny w firmie Herbapol Lublin SA.

Jak tłumaczy Górny, prace nad debiutem, pomysłem i recepturą, trwały ponad dwa lata. - Jestem przekonany, że nasze produkty szybko zdobędą sympatię konsumentów, co pozwoli nam zyskać pozycję wicelidera kategorii w mniej niż dwa lata. Nie mam również wątpliwości, że nasza aktywność w tym segmencie spopularyzuje całą kategorię, dlatego spodziewam się jej wzrostu o ok. 30 proc. w ciągu nie dalej niż 5 lat - twierdzi prezes zarządu Herbapolu.

Herbapol Lublin spodziewa się, że w 2015 r. dżemy, konfitury i powidła wygenerują ok. 10 - 15 mln zł przychodów. Celem spółki na najbliższe 24 miesiące jest zyskanie pozycji wicelidera kategorii.

W perspektywie 5 lat grupa chce mieć aż 20 proc. udziałów rynkowych. W tym czasie rozwinie się również cała kategoria produktów dżemowych - Herbapol Lublin spodziewa się ok. 30 proc. wzrostu kategorii, która obecnie warta jest 372 mln zł.

Debiut marki Herbapol na rynku dżemów, konfitur i powideł wsparty będzie działaniami marketingowymi. W miejscach sprzedaży będą prowadzone specjalne akcje m.in. degustacje. Na koniec roku ruszy emisja spotu reklamowego w stacjach telewizyjnych w całej Polsce. Działania zostały zaplanowane do połowy 2015 r.

Wybrane dla Ciebie

Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup