Kina walczą o klienta. Mamy wysyp filmowych promocji
Bilety za 10 zł i codziennie nowe upusty. Tak w najbliższym czasie kina będą rywalizowały o widza.
19.10.2012 | aktual.: 19.10.2012 08:50
Aby obejrzeć film w Multikinie za 10 zł, musimy udać się tam w poniedziałek. Trzeba będzie także kupić popcorn i colę. Również we wtorek Multikino kusi zniżką, lecz trzeba być fanem tej marki na Facebooku. Tego dnia promocje przewiduje także sieć kin Helios.
W środę atrakcyjne upusty oferuje Cinema City. Na film wejdziemy już za 14 zł. Seans 3D będzie nas kosztował 17 zł. Czwartki to ponownie propozycja Multikina. Aby koszt biletu obniżyć do 10 zł, trzeba pokazać w kasie trzy opakowania po batonikach Kinder Bueno. Sieci kin coraz mocniej zabiegają o widza, gdyż w pierwszym kwartale roku drastycznie spadła liczba sprzedanych biletów. Głównym winowajcą było Euro 2012, skutecznie bowiem odciągnęło ludzi od srebrnego ekranu. Multipleksy zanotowały spadki sprzedaży wynoszące w zależności od sieci 7 do 24 proc.
Dzięki akcjom promocyjnym branża odrabia straty. Od początku roku sprzedano 27,4 mln, czyli niemal tyle, co w analogicznym okresie zeszłego roku.