Kolejna kampania reklamowa Jupik Aqua w telewizji
Kampania telewizyjna Jupik Aqua, pierwszej wody smakowej dla dzieci, powraca do stacji telewizyjnych TVP, Polsat, TVN i kanałów dziecięcych. Kampania potrwa od 22 czerwca do 12 lipca 2009.
Innowacyjny, dobrze już znany na rynku Jupik Aqua, mimo tego, że niedawno debiutowa,l, ma najsilniejsze udziały w rynku wód dla dzieci. Aby jeszcze je poprawić Jupik Aqua powraca do telewizji z kampanią. To druga odsłona letniej kampanii reklamowej tego produktu. Wcześniej trzytygodniowa kampania była prowadzona w tych samych stacjach w kwietniu br.
W spocie bohaterowie Jupik Team, czyli Jupik, Camelia, Reset i Walker zachęcają dzieci do aktywnego spędzania czasu, i ugaszenia pragnienia wodą Jupik Aqua. Kampania będzie prowadzona w stacjach dziecięcych takich jak Cartoon Network, Jetix, Zig Zap, Mini Mini. W TVP, TVN i Polsacie spoty ukazywać się będą przy programach dla dzieci, popularnych bajkach i filmach familijnych. W stacjach dziecięcych w całej ramówce.
Autorem spotu jest PND Futura. Zakup i planowanie mediów Mindshare. Mimo niespełna rocznej obecności na rynku, produkt osiągnął pozycję wicelidera rynku małych wód smakowych w całym roku 2008, z udziałami 20 proc. Został nagrodzony światową Water Innovation Award 2008 za najlepszy dziecięcy koncept oraz etykietę.
Producentem wody jest Hoop Polska, firma wchodząca w skład grupy Kofola, która jest jednym z najważniejszych producentów napojów w Europie Środkowej. Firma w swoich 4 zakładach produkcyjnych w Bielsku-Podlaskim, Tychach, Grodzisku Wielkopolskim i Kutnie zatrudnia ponad 1300 pracowników.
Portfolio produktów Kofoli obejmuje m.in. napój Hoop Cola, napoje owocowe Jupi i Jupik, napój gazowany i niegazowany Fruti, syropy Paola, napój energetyzujący R20 oraz wody: mineralną Arctic i wodę smakową dla dzieci Jupik Aqua. Firma jest również znanym producentem napojów pod marką własną tzw. private labels.
JS
Handel-Net.pl