Lara Gessler ambasadorką wód S.Pellegrino i Acqua Panna
Znane na całym świecie włoskie marki naturalnej wody mineralnej S.Pellegrino i Acqua Panna nawiązały w ostatnim czasie w Polsce współpracę ze znaną restauratorką Larą Gessler. Wspólne działania obejmują m.in. komunikację w mediach społecznościowych, w tym prowadzone przez nową ambasadorkę warsztaty kulinarne na żywo, z udziałem gości ze świata gastronomii.
07.05.2021 17:17
S.Pellegrino to butelkowana od ponad 120 lat naturalna gazowana woda mineralna z włoskich Alp. Dzięki bogactwu minerałów i obecności bąbelków wyraźnie podkreśla smak potraw, dzięki czemu uchodzi za ikonę włoskiego stylu życia oraz trafia na domowe i restauracyjne stoły w ponad 150 krajach. Natomiast pochodząca z Toskanii naturalna woda mineralna Acqua Panna, dzięki swojemu delikatnemu i aksamitnemu smakowi, subtelnie uzupełnia doznania płynące z posiłku oraz jest ulubioną wodą niegazowaną szefów kuchni i sommelierów na świecie. Obie marki szeroko kojarzą się m.in. z prestiżowymi konkursami gastronomicznymi o zasięgu międzynarodowym. Natomiast w ostatnim czasie w Polsce nawiązały współpracę ze znaną restauratorką i autorką książek kulinarnych – Larą Gessler.
„Włochy zajmują specjalne miejsce w moim sercu. Nie ukrywam, że z mojej miłości do Włoszech wynika to, że jestem fanką wód S.Pellegrino i Acqua Panna. Dlatego też z dużym entuzjazmem zdecydowałam się na współpracę z tymi markami” – mówi Lara Gessler.
Nowa ambasadorka w ostatnim czasie zorganizowała na swoich kanałach społecznościowych m.in. gotowanie na żywo ze swoim bratem Tadeuszem Mullerem czy z instagramerką Ciocią Liestyle, podczas których dzieliła się przepisami na włoskie dania oraz opowiadała o water pairingu, czyli sztuce łączenia jedzenia i wody. Marek S.Pellegrino i Acqua Panna nie zabrakło także w filmach z serii „Jedzenie z... Ą Ę” na kanale YouTube restauratorki, poświęconych włoskim makaronom. Lara Gessler planuje już kolejne działania, w tym warsztaty kulinarne i konkursy. Jako nowa ambasadorka tych włoskich marek wód mineralnych, pojawi się także na światowym finale prestiżowego, międzynarodowego konkursu dla młodych kucharzy S.Pellegrino Young Chef, planowanym na 2021 r. w Mediolanie, z którego będzie prowadzić relację.
„Wiele osób słyszało o dobieraniu wina do jedzenia. Jednak hydrosommelierstwo jest już sztuką mniej znaną – a szkoda, bo woda może fantastycznie uzupełniać posiłek i sprawiać, że zyskuje on zupełnie inny wymiar. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Larą Gessler, nową, fantastyczną ambasadorką naszych włoskich wód mineralnych, będziemy mogli szerzyć tę wiedzę” – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marek S.Pellegrino i Acqua Panna w Nestlé Waters w Polsce.