Lara Gessler ambasadorką wód S.Pellegrino i Acqua Panna

Znane na całym świecie włoskie marki naturalnej wody mineralnej S.Pellegrino i Acqua Panna nawiązały w ostatnim czasie w Polsce współpracę ze znaną restauratorką Larą Gessler. Wspólne działania obejmują m.in. komunikację w mediach społecznościowych, w tym prowadzone przez nową ambasadorkę warsztaty kulinarne na żywo, z udziałem gości ze świata gastronomii.

Lara Gessler
Źródło zdjęć: © materiały partnera

S.Pellegrino to butelkowana od ponad 120 lat naturalna gazowana woda mineralna z włoskich Alp. Dzięki bogactwu minerałów i obecności bąbelków wyraźnie podkreśla smak potraw, dzięki czemu uchodzi za ikonę włoskiego stylu życia oraz trafia na domowe i restauracyjne stoły w ponad 150 krajach. Natomiast pochodząca z Toskanii naturalna woda mineralna Acqua Panna, dzięki swojemu delikatnemu i aksamitnemu smakowi, subtelnie uzupełnia doznania płynące z posiłku oraz jest ulubioną wodą niegazowaną szefów kuchni i sommelierów na świecie. Obie marki szeroko kojarzą się m.in. z prestiżowymi konkursami gastronomicznymi o zasięgu międzynarodowym. Natomiast w ostatnim czasie w Polsce nawiązały współpracę ze znaną restauratorką i autorką książek kulinarnych – Larą Gessler.

Acqua Panna
© materiały partnera

„Włochy zajmują specjalne miejsce w moim sercu. Nie ukrywam, że z mojej miłości do Włoszech wynika to, że jestem fanką wód S.Pellegrino i Acqua Panna. Dlatego też z dużym entuzjazmem zdecydowałam się na współpracę z tymi markami” – mówi Lara Gessler.

Nowa ambasadorka w ostatnim czasie zorganizowała na swoich kanałach społecznościowych m.in. gotowanie na żywo ze swoim bratem Tadeuszem Mullerem czy z instagramerką Ciocią Liestyle, podczas których dzieliła się przepisami na włoskie dania oraz opowiadała o water pairingu, czyli sztuce łączenia jedzenia i wody. Marek S.Pellegrino i Acqua Panna nie zabrakło także w filmach z serii „Jedzenie z... Ą Ę” na kanale YouTube restauratorki, poświęconych włoskim makaronom. Lara Gessler planuje już kolejne działania, w tym warsztaty kulinarne i konkursy. Jako nowa ambasadorka tych włoskich marek wód mineralnych, pojawi się także na światowym finale prestiżowego, międzynarodowego konkursu dla młodych kucharzy S.Pellegrino Young Chef, planowanym na 2021 r. w Mediolanie, z którego będzie prowadzić relację.

S. Pellegrino
© materiały partnera

„Wiele osób słyszało o dobieraniu wina do jedzenia. Jednak hydrosommelierstwo jest już sztuką mniej znaną – a szkoda, bo woda może fantastycznie uzupełniać posiłek i sprawiać, że zyskuje on zupełnie inny wymiar. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Larą Gessler, nową, fantastyczną ambasadorką naszych włoskich wód mineralnych, będziemy mogli szerzyć tę wiedzę” – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marek S.Pellegrino i Acqua Panna w Nestlé Waters w Polsce.

Informacja prasowa
Źródło artykułu: Materiał Partnera

Wybrane dla Ciebie

Nowy hit wśród Niemców. Po ten produkt jeżdżą do Polski
Nowy hit wśród Niemców. Po ten produkt jeżdżą do Polski
Miliony na odszkodowania za wypadki na polach. Oto nowe dane
Miliony na odszkodowania za wypadki na polach. Oto nowe dane
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Polacy szturmują urzędy. 500 zł kary dziennie za spóźniony wniosek
Chcą postawić krematorium obok domów. Mieszkańcy Małopolski protestują
Chcą postawić krematorium obok domów. Mieszkańcy Małopolski protestują
Zmiany w wypłatach emerytur w październiku. Pieniądze będą wcześniej
Zmiany w wypłatach emerytur w październiku. Pieniądze będą wcześniej
Polska marka odzieżowa na sprzedaż. Cena drastycznie spadła
Polska marka odzieżowa na sprzedaż. Cena drastycznie spadła
Tony żywności z Azji z zakazem wjazdu do Polski. Oto co wykryli
Tony żywności z Azji z zakazem wjazdu do Polski. Oto co wykryli
Na tych grzybach można zarobić 2 tys. zł. Jak ich szukać?
Na tych grzybach można zarobić 2 tys. zł. Jak ich szukać?
Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Brytyjczycy kupili polski browar, ale piwa nie chcą. Oto co produkują
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Wzbudzili kontrowersje. Teraz zamykają lokale. "Zbyt odważny"
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Zostawili go z problemem na 36 tys. zł. Poszkodowanych może być więcej
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega
Nowy system na parkingach Biedronki. Sieć wyjaśnia, na czym polega