ycipk-4jzp5v

Lidl chce być jak food trucki. Startuje z nową marką

Sieć dyskontów Lidl chce wykorzystać popularność, jaką w ostatnich latach cieszą się nad Wisłą dania z food trucków. We wszystkich sklepach Lidla będzie można dostać kolorowe bułki do burgerów, paluszki z kurczaka z dipem, kalmary czy azjatyckie pierożki.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Lidl inspiruje się tzw. kuchnią Street Food
Lidl inspiruje się tzw. kuchnią Street Food (Lidl, Fot: Lidl)
ycipk-4jzp5v

Poza burgerami oraz specjalnymi kurczakami, w Lidlu będzie można kupić też produkty wegetariańskie - jak na przykład falafel czy pierożki gyoza z warzywami i tofu. Na półkach dyskontu mają się pojawić też burgerowe bułki w różnych kolorach - na przykład czerwone bądź czarne.

Będą też nietypowe lody - na przykład o smaku rumu, mojito, cuba libre bądź piña colady.

Produkty nowej marki My Street Food mają być dostępne w Lidlu od poniedziałku 22 lipca - i pozostać w sprzedaży aż do wyczerpania zapasów.

ycipk-4jzp5v

Maszyna do lodów z Lidla - test. Zobacz wideo:

Czytaj też: Lidl kusi rekordowymi zarobkami w Polsce

Sieć nie ukrywa, że nowa linia produktów jest inspirowana daniami z food trucków, których jest coraz więcej w całej Polsce. Zresztą taki pojazd zdobi wszystkie produkty z nowej serii Lidla.

ycipk-4jzp5v
Lidl
Podziel się

W ofercie nie zabranie też nietypowych lodów

Niemiecka sieć Lidl obecnie działa w ponad 30 krajach i ma przeszło 10 tys. sklepów. W Polsce działa ich obecnie około 670.

Czytaj też: Apetyt na outlety. Wielkie sieci biją się o klienta

ycipk-4jzp5v

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Polub WP Finanse
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.

ycipk-4jzp5v

ycipk-4jzp5v
ycipk-4jzp5v