Lidl chce być jak food trucki. Startuje z nową marką
Sieć dyskontów Lidl chce wykorzystać popularność, jaką w ostatnich latach cieszą się nad Wisłą dania z food trucków. We wszystkich sklepach Lidla będzie można dostać kolorowe bułki do burgerów, paluszki z kurczaka z dipem, kalmary czy azjatyckie pierożki.
Poza burgerami oraz specjalnymi kurczakami, w Lidlu będzie można kupić też produkty wegetariańskie - jak na przykład falafel czy pierożki gyoza z warzywami i tofu. Na półkach dyskontu mają się pojawić też burgerowe bułki w różnych kolorach - na przykład czerwone bądź czarne.
Produkty nowej marki My Street Food mają być dostępne w Lidlu od poniedziałku 22 lipca - i pozostać w sprzedaży aż do wyczerpania zapasów.
Maszyna do lodów z Lidla - test. Zobacz wideo:
Czytaj też: Lidl kusi rekordowymi zarobkami w Polsce
Sieć nie ukrywa, że nowa linia produktów jest inspirowana daniami z food trucków, których jest coraz więcej w całej Polsce. Zresztą taki pojazd zdobi wszystkie produkty z nowej serii Lidla.
W ofercie nie zabranie też nietypowych lodów
Niemiecka sieć Lidl obecnie działa w ponad 30 krajach i ma przeszło 10 tys. sklepów. W Polsce działa ich obecnie około 670.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl