Lidl otworzy sklep na Woodstocku. Tak dyskonty walczą o klientów
Już 6 raz Lidl "zagra" na Woodstocku. Na uczestników festiwalu będzie czekać Rockowa Wyspa.
07.07.2016 10:51
Już szósty raz namiot Lidla stanie na terenie Przystanku Woodstock. Market stworzy Rockową Wyspę, na której woodstockowicze będą mogli robić zakupy od 11 do 17 lipca. Lidl od lat wspiera WOŚP, jest także sponsorem festiwalu.
W Rockowej Wyspa Lidla uczestnicy festiwalu Woodstock znajdą wiele produktów. - W asortymencie dostępne będą m.in. owoce i warzywa, napoje, lody oraz pieczywo - zapewniła portal dlahandlu.pl Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Zapominalscy też nie muszą się martwić. - W sklepie będzie można kupić także artykuły higieniczne, kosmetyki, karimaty, namioty i śpiwory - dodała Biskup.
Ceny produktów w namiocie będą porównywalne do tych, które obowiązują we wszystkich sklepach tej sieci. Za zakupy będzie można zapłacić nie tylko gotówką, ale i kartą. Czy woodstockowicze skorzystają z oferty? Lidl spróbuje zachęcić ich do zakupów promocjami.
Dyskonty walczą o swoich klientów na różne sposoby. Oprócz Lidla, również Biedronka postanowiła wspomóc turystów. W 2014 roku, w jednym z nadmorskich kurortów, dyskont otworzył tymczasowy sklep (więcej na ten temat tutaj)
.
Wcale nie gorzej mają się małe sklepy spożywcze. Każdego roku odnotowują kilkukrotny wzrost przychodów podczas wakacji. To zasługa turystów, ale i znacznie wyższych cen.